Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям #НаліпкиРівності

Святкувати чи не святкувати 8 березня? Для мережі заправок KLO це зайве питання. «Звичайно, святкувати. Як день рівності і солідарності», — заявляє компанія на своїй Facebook-сторінці.

«Сьогодні варто віддати належне досягненням і внеску жінок і замислитись над тим, який шлях здолали жінки у відстоюванні своїх прав. Міжнародний жіночий день — відмінний привід нагадати суспільству про необхідність гендерної рівності.

Саме з цією метою компанія KLO випустила #НаліпкиРівності — наліпки на автомобілі, що закликають водіїв ставитись одне до одного на дорогах як до рівних безвідносно статі. Концепцію та дизайн наліпок розробила команда креативної агенції Michurin.

Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям «наліпки рівності»

«На дорогах немає водіїв та водійок. На дорозі — усі рівні», – написано на наліпках. На них зображені гендерно нейтральні види взуття на противагу широко розповсюдженим «туфелькам».

Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям «наліпки рівності»

«Тепер туфелька у червоному трикутнику означає тільки одне. Те ж саме, що і шкарпетка у червоному трикутнику, або шльопки, або капці, або чоботи. Просто людина за кермом надає перевагу саме цьому взуттю. Можливо, у минулому туфелька мала інше значення, але сьогодні на дорозі усі рівні, незалежно від взуття», — зазначають креативники із Michurin на своїй Facebook-сторінці.

Мережа заправок KLO та агенція Michurin пропонує водіям «наліпки рівності»

#НаліпкиРівності можна безкоштовно взяти в мережі АЗС KLO.

Джерело


Читайте також:

  • Добірка кампаній з архівів Cannes Lions, які демонструють, що дедалі більше економічних секторів вважають за пріоритет гендерну рівність: від банківської справи до стрімінгових платформ.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...