Бельгійська організація Zij-kant і креативна агенція Mortierbrigade створили кампанію про рівний гендерний розподіл домашніх справ.
Кампанія приурочена до Дня рівної оплати праці в Бельгії, який цього року припадає на 25 березня. За статистикою, яку наводять в організації, чоловіки досі заробляють більше, ніж жінки. Однією з головних причин є нерівний розподіл домашніх обов’язків між жінкою та чоловіком, коли жінка вимушена присвячувати хатнім справам більше часу і сил. Це заважає її професійному розвитку та зростанню.
Підраховано, що 8 із 10 бельгійських жінок щодня виконують домашні справи. І додатково до своєї оплачуваної роботи жінки виконують майже 75% неоплачуваної роботи. А пандемія лише посилила цю нерівність.
У кампанії наголошується, що навіть під час пандемії, коли ми всі працюємо переважно вдома, рівний розподіл домашніх справ залишається важливим.
Читайте також:
- Половинчасті картини та зачіски «а-ля тато»: кампанії за гендерну рівність з архівів Cannes Lions.
- Офісні капості та «штраф на материнство»: аніматорка показала в відео перепони для кар’єрного росту.
- Мережа заправок KLO та агенція Michurin створила #НаліпкиРівності — наліпки на автомобілі, що закликають водіїв ставитись одне до одного на дорогах як до рівних безвідносно статі.