У 2020 році кількість інфлюенсерів, які взяли участь в промо Black Friday виросла в 2,5 рази

Соціальні мережі залишаються одним із головних майданчиків комунікацій під час Чорної П’ятниці. HypeAuditor і комунікаційна група dentsu Ukraine підготували звіт про те, як бренди в Україні використовують influence-маркетинг для просування своїх акцій в Instagram в цей сезон розпродажів.

У 2020 році кількість інфлюенсерів, які взяли участь в промо Black Friday виросла в 2,5 рази, а кількість постів з рекламою Чорної П’ятниці в 3 рази у порівнянні з 2019 роком. 1600 блогерів і лідерів думок розмістили 3503 пости із загальним охопленням в 7.4М осіб.

Уже не перший рік одноденний розпродаж розтягується на цілий тиждень. Основна кількість постів в 2019 і в 2020 році припадає на 5 днів – з понеділка по п’ятницю.

«Споживачі сьогодні живуть в «безшовному середовищі»: переходять з оффлайну в онлайн і назад. Ми в dentsu Ukraine продовжуємо досліджувати customer journey, вивчати поведінкові моделі і переваги. Black Friday, безумовно, став чудовим приводом для своєрідного трекінгу, а influence-маркетинг – релевантним інструментом для українських рекламодавців. Чому це продовжує працювати незважаючи на кризу довіри? – Люди довіряють людям. Якісно обраний інфлюенсер допоможе бренду достукатися до клієнтів голосом людини, якій вони довіряють», – коментує Олександра Клейно, Partnership Lead dentsu Ukraine.

Цього року незначно збільшилася кількість відеопості, вони склали 14% всього промо контенту. #Blackfriday став найпопулярнішим хештегом, який використовувався в рекламних публікаціях.

70% інфлюенсерів, які взяли участь в промо Чорної П’ятниці, мають аудиторію від 5 000 до 50 000 підписників. А топ категорій, в яких вони виробляють контент – це Одяг, Краса, Аксесуари та Ювелірні прикраси.

Найпопулярнішим постом за кількістю лайків під час Black Friday і в 2019 і в 2020 став пост блогера Ігоря Пустовіта, в якому він рекламує стіл.

Пошук і аналіз усіх публікацій українських інстаграм інфлюенсерів (аккаунт, який має понад 1000 підписників) з хештегами #чернаяпятница, #чорнапятниця #blackfriday був проведений за допомогою інструментів MARKET ANALYSIS сервісу HypeAuditor.

промо Black Friday

Дізнайтесь також, як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...