У 2020 році кількість інфлюенсерів, які взяли участь в промо Black Friday виросла в 2,5 рази

Соціальні мережі залишаються одним із головних майданчиків комунікацій під час Чорної П’ятниці. HypeAuditor і комунікаційна група dentsu Ukraine підготували звіт про те, як бренди в Україні використовують influence-маркетинг для просування своїх акцій в Instagram в цей сезон розпродажів.

У 2020 році кількість інфлюенсерів, які взяли участь в промо Black Friday виросла в 2,5 рази, а кількість постів з рекламою Чорної П’ятниці в 3 рази у порівнянні з 2019 роком. 1600 блогерів і лідерів думок розмістили 3503 пости із загальним охопленням в 7.4М осіб.

Уже не перший рік одноденний розпродаж розтягується на цілий тиждень. Основна кількість постів в 2019 і в 2020 році припадає на 5 днів – з понеділка по п’ятницю.

«Споживачі сьогодні живуть в «безшовному середовищі»: переходять з оффлайну в онлайн і назад. Ми в dentsu Ukraine продовжуємо досліджувати customer journey, вивчати поведінкові моделі і переваги. Black Friday, безумовно, став чудовим приводом для своєрідного трекінгу, а influence-маркетинг – релевантним інструментом для українських рекламодавців. Чому це продовжує працювати незважаючи на кризу довіри? – Люди довіряють людям. Якісно обраний інфлюенсер допоможе бренду достукатися до клієнтів голосом людини, якій вони довіряють», – коментує Олександра Клейно, Partnership Lead dentsu Ukraine.

Цього року незначно збільшилася кількість відеопості, вони склали 14% всього промо контенту. #Blackfriday став найпопулярнішим хештегом, який використовувався в рекламних публікаціях.

70% інфлюенсерів, які взяли участь в промо Чорної П’ятниці, мають аудиторію від 5 000 до 50 000 підписників. А топ категорій, в яких вони виробляють контент – це Одяг, Краса, Аксесуари та Ювелірні прикраси.

Найпопулярнішим постом за кількістю лайків під час Black Friday і в 2019 і в 2020 став пост блогера Ігоря Пустовіта, в якому він рекламує стіл.

Пошук і аналіз усіх публікацій українських інстаграм інфлюенсерів (аккаунт, який має понад 1000 підписників) з хештегами #чернаяпятница, #чорнапятниця #blackfriday був проведений за допомогою інструментів MARKET ANALYSIS сервісу HypeAuditor.

промо Black Friday

Дізнайтесь також, як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у типографіці для дизайну сайту в 2021 році (Інфографіка)

Типографіка перетворює слова із простого друкованого тексту на витончений канал комунікації. Так багато можна сказати завдяки дизайну шрифтів — від ...

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Виртуальный город: преимущества, опасности, примеры

Прошлый год оставил больше вопросов, чем ответов. 2020-й дал понять, как много человечество может вынести на своих плечах и, вместе с тем, насколько ...

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...