• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Симулятор автоперегонів Volkswagen: віддай перший слот – всю рекламну паузу захопить

20 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Навіщо дивитися рекламу, коли в неї можна зіграти? В своїй новій австралійській кампанії від DDB Group Sydney автомобілебудівник Volkswagen перехопив всю увагу телеглядачів, які дивляться рекламну паузу, запропонувавши їм натомість симулятор автоперегонів.

В цій мобільній відеогрі глядачі можуть поганяти віртуальну модель Golf GTI, змагаючись з іншими людьми, які в цей момент дивляться ту саму рекламну паузу. А переможець має шанс виграти цілком реальний автомобіль Golf GTI.

Такий «Чемпіонат рекламної паузи» став першими у світі мобільними ігровими автоперегонами, які відбуваються наживо.

Ідею цю реалізували агенції DDB Sydney і Tribal разом із розробником ігор Art of Play. Кожне змагання триває рівно стільки, скільки триває рекламна пауза. Гра є браузерною, тому для участі в ній ніякого застосунку на свій телефон встановлювати не треба.

Компанія Volkswagen придбала перший слот в рекламних паузах, якими перериваються найпопулярніші шоу телеканалів Fox і Channel 10. Її відео містить QR-код, який можна відсканувати, щоб взяти участь у перегонах.

Челендж полягав не лише в тому, щоб вклинитися у рекламну паузу першими, а й в тому, щоб заїзд тривав не менше й не довше за рекламну паузу.

Ця медіахитрість дозволила Volkswagen захопити всі три хвилини рекламної паузи, а не лише ті 30 секунд, які припадають на стандартний рекламний слот.

А в перервах між цими рекламними паузами-чемпіонатами, гравці можуть поганяти симулятор автоперегонів Volkswagen на трьох трасах, створених під враженням від австралійських краєвидів. Отримати до них доступ можна за допомогою QR-кодів, розташованих у зазвичай «нудних» локаціях. Наприклад на залізничних станціях та автобусних зупинках.

Або ж можна просто завітати на сайт кампанії: vwgolfadbreak.com.au.

Як зазначила Хейлі Філліпс, бренд-менджерка Volkswagen Australia: «Ми позиціюємо Golf як антидот до буденності. І чи є кращий спосіб показати це, ніж перетворити на захопливі перегони таку буденну річ як рекламна пауза?»

А креативні директори DDB Sydney Тім Вулфорд і Томмі Цехак пояснили: «Нас неабияк зацікавила ідея «івентизації» рекламної паузи. Перетворити її на щось, чого люди чекатимуть із таким само нетерпінням, з яким вони чекають на саме телешоу. Замість того, щоб сприймати як перепону екран смартфону, в який глядачі дивляться, доки по телевізору йде реклама, ми використали його як інструмент взаємодії з нашою рекламною кампанією».

Джерело

Теги: автоігримедіателебачення

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.