Рух починається з колеса: зоотропи Volkswagen ілюструють історію транспорту

Компанія Volkswagen запустила в Америці свій перший ролик, присвячений бюджетному електромобілю ID.4. Мета цього відео – донести до людей ту ідею, що ці електричні автомобілі призначені для мільйонів, а не для мільйонерів. Форми це послання набуло доволі поетичної – дещо абстрактний фільм показує історію колісного транспорту, використовуючи для цього зоотропи. Відео, створене для Volkswagen агенцією Johannes Leonardo, було зняте режисером Семом Брауном з продакшн-компанії Imperial Woodpecker.

Пристрої, винайдені у 19 столітті, які крутять зображення, створюючи картинку, що рухається, послідовно показують винахід колеса, бричку з кіньми, велосипед, паровий потяг і так аж до електромобіля.

Як це зроблено

Кевін Воткінс, креативний директор Johannes Leonardo, обговорюючи цей проєкт з журналістами Muse, розповів, що практично все у цьому мініфільмі було знято з першого дубля. Всі зоотропи і подібні до них пристрої (зокрема фенакістископ, який створює анімацію ілюзією руху) були змайстровані з нуля і вручну, щоб надати їм щирості та непідробності. У цьому відео від Volkswagen задіяні мальовані ілюстрації, вінтажні фото та унікальна анімація, щоб водночас відтворити історію руху та ілюзію руху.

Рух починається з колеса: зоотропи Volkswagen ілюструють історію транспорту

Режисер Сем Браун вирішив у цьому мініфільмі не вдаватися до жодних спецефектів, використовуючи лише можливості самої камери. Креативна команда зізнається, що для них цей знімальний процес був найскладнішим з тих, у яких вони брали участь. У день зйомок не можна було чіпати взагалі нічого окрім освітлення. Навіть рух камери був методично розпланований заздалегідь.

Зоотропи Volkswagen, звісно, є дуже специфічним (і доволі громіздким) способом оповіді. Але креативна команда хотіла не просто переповісти ключові віхи колісного руху, а передати тон та настрій кожної з показаних епох. Тому креативників і зацікавили старовинні пристрої для анімації. Спочатку вони думали взяти один лише фенакістископ (ще менш відомий пристрій, ніж зоотроп), але в ході роботи над фільмом усвідомили, що пристрої повинні еволюціонувати разом із історією, яку вони розповідають.

На питання «Чому вдаватися до такого високого мистецтва?» Кевін Воткінс зазначив, що в рекламі автомобілів практично все вже було кимось зроблено раніше і виглядає практично однаково. В цій категорії реклами складно знайти щось унікальне. Тому відео The Wheel було зроблено абсолютно несхожим на традиційну рекламу машин і подібним, скоріше, до кіномистецьких робіт.

Кого мають зацікавити зоотропи Volkswagen?

Цільовою аудиторією цього ролика є екологічно свідомі, але практичні люди. Досі в США електромобілі продавали або як статусну річ (еліта!), або як символ доброчинності (еко!). А ті, хто просто хочуть купити собі компактний SUV, досі ще не стикалися з водночас бюджетним та електричним варіантом. Тому компанія Volkswagen поставила собі за мету зробити електричну мобільність доступнішою для широких верств населення.

А зоотропи в цьому плані є символічними: їх не так складно зібрати вручну, і комп’ютерної графіки, щоб працювати, вони не потребують. Так і модель ID.4 створена просто для радості руху.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.