Рух починається з колеса: зоотропи Volkswagen ілюструють історію транспорту

Компанія Volkswagen запустила в Америці свій перший ролик, присвячений бюджетному електромобілю ID.4. Мета цього відео – донести до людей ту ідею, що ці електричні автомобілі призначені для мільйонів, а не для мільйонерів. Форми це послання набуло доволі поетичної – дещо абстрактний фільм показує історію колісного транспорту, використовуючи для цього зоотропи. Відео, створене для Volkswagen агенцією Johannes Leonardo, було зняте режисером Семом Брауном з продакшн-компанії Imperial Woodpecker.

Пристрої, винайдені у 19 столітті, які крутять зображення, створюючи картинку, що рухається, послідовно показують винахід колеса, бричку з кіньми, велосипед, паровий потяг і так аж до електромобіля.

Як це зроблено

Кевін Воткінс, креативний директор Johannes Leonardo, обговорюючи цей проєкт з журналістами Muse, розповів, що практично все у цьому мініфільмі було знято з першого дубля. Всі зоотропи і подібні до них пристрої (зокрема фенакістископ, який створює анімацію ілюзією руху) були змайстровані з нуля і вручну, щоб надати їм щирості та непідробності. У цьому відео від Volkswagen задіяні мальовані ілюстрації, вінтажні фото та унікальна анімація, щоб водночас відтворити історію руху та ілюзію руху.

Рух починається з колеса: зоотропи Volkswagen ілюструють історію транспорту

Режисер Сем Браун вирішив у цьому мініфільмі не вдаватися до жодних спецефектів, використовуючи лише можливості самої камери. Креативна команда зізнається, що для них цей знімальний процес був найскладнішим з тих, у яких вони брали участь. У день зйомок не можна було чіпати взагалі нічого окрім освітлення. Навіть рух камери був методично розпланований заздалегідь.

Зоотропи Volkswagen, звісно, є дуже специфічним (і доволі громіздким) способом оповіді. Але креативна команда хотіла не просто переповісти ключові віхи колісного руху, а передати тон та настрій кожної з показаних епох. Тому креативників і зацікавили старовинні пристрої для анімації. Спочатку вони думали взяти один лише фенакістископ (ще менш відомий пристрій, ніж зоотроп), але в ході роботи над фільмом усвідомили, що пристрої повинні еволюціонувати разом із історією, яку вони розповідають.

На питання «Чому вдаватися до такого високого мистецтва?» Кевін Воткінс зазначив, що в рекламі автомобілів практично все вже було кимось зроблено раніше і виглядає практично однаково. В цій категорії реклами складно знайти щось унікальне. Тому відео The Wheel було зроблено абсолютно несхожим на традиційну рекламу машин і подібним, скоріше, до кіномистецьких робіт.

Кого мають зацікавити зоотропи Volkswagen?

Цільовою аудиторією цього ролика є екологічно свідомі, але практичні люди. Досі в США електромобілі продавали або як статусну річ (еліта!), або як символ доброчинності (еко!). А ті, хто просто хочуть купити собі компактний SUV, досі ще не стикалися з водночас бюджетним та електричним варіантом. Тому компанія Volkswagen поставила собі за мету зробити електричну мобільність доступнішою для широких верств населення.

А зоотропи в цьому плані є символічними: їх не так складно зібрати вручну, і комп’ютерної графіки, щоб працювати, вони не потребують. Так і модель ID.4 створена просто для радості руху.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

39083-Ahn_Sang-soo-books

Корейська типографіка, або Що сучасний дизайнер може почерпнути з азійського креативу

Часто ми орієнтуємося на західні бенчмарки у дизайні (і не тільки), забуваючи про багатий досвід у цій сфері Сходу, відомого ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...