11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час кризи, ребрендингу, збільшення лояльності аудиторії через соціальні проєкти і розкажуть про те, як впроваджувати сміливі рішення у непрості часи.

Серед спікерів: директор з маркетингу MEGOGO Лера Толочина, директор з комунікацій АЗС WOG Олена Осипчук, директор FILM.UA Entertainment Юлія Сабадаш, директор з маркетингу Parimatch Holding Іван Ляшенко, директор з корпоративних комунікацій «Нова пошта» Олена Плахова та ще 15+ топових експертів.

  • Дізнатися більше про спікерів та зареєструватися можна за посиланням.

На X-Ray Marketing Conference ви дізнаєтеся:

  • як побудувати ефективну комунікацію у нових реаліях, від віцепрезидентки Української PR-Ліги Олени Дерев’янко;
  • про рекламу, яка ефективно працює навіть у локдаун, від глави департаменту маркетингу METRO Антона Жоріна;
  • як створити соціальний проєкт з хорошим результатом для бізнесу, від директорки з корпоративних зв’язків «Київстар» Анни Захараш;
  • про нові вектори розвитку медіасервісу, від директорки з маркетингу MEGOGO Лери Толочиної.

Місцем зустрічі та обміну досвідом представників креативної індустрії буде простір INVERIA flow space. Організатори, онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+, створили формат участі ONLINE FREE, коли всі охочі зможуть отримати досвід спікерів безкоштовно!

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

Церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards

Після закінчення конференції всі учасники офлайн-формату запрошуються на Церемонію нагородження X-RAY Marketing Awards. Щорічно у межах цієї події нагороджують найкращих представників креативної індустрії, а обираєте їх ви! Голосування триває до 28 лютого включно. Підтримайте тих, хто здивував своїми рішеннями, ребрендингом, комунікацією у 2020 році.

Генеральний партнер X-Ray Marketing Conference — «Нова пошта».

Партнер — Glo.

Організатори:

Ekonomika + — бізнес/медіа бюро, в яке входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетингу MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших».

Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких:

  • Get Business Festival: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу;
  • PR-марафон: огляд трендів PR-галузі;
  • Zavtra: конференція унікальних тінейджерів;
  • HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій;
  • She Congress: досвід ділових жінок;
  • Business Wisdom Summit: стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу.

Marketing Media Review — це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв’ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.


Пропонуємо перелік-огляд проєктів, які потрапили до шорт-листа номінації «Соціальний проєкт року» премії X-RAY Marketing Awards.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бути інфлюенсером чи не бути: тепер кожен може дізнатися свої блогерські шанси з Myscore

Тепер кожен може дізнатися, наскільки він впливовий в своїх соціальних мережах. Скорингова платформа Myscore допомагає оцінити шанси будь-якої людини стати ...

Ролик «Ісус знищує коронавірус» розбурхав соціальні мережі

У мережі активно обговорюють вірусний ролик «Ісус знищує коронавірус». За сюжетом, величезне чудовисько з диявольськими рогами у вигляді COVID-19 безстрашно ...

Рекрутингова агенція відтворює високе мистецтво живопису

«Рекрутингова агенція» звучить не надто захопливо, але ось на яке мистецтво перетворили її бриф креативники Zambezi та режисер Джонні Грін.

10 кейсів українських цифрових продуктів: у червні відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design

Цифровізація стає всюдисущою і захоплює нові й нові індустрії: перевезення, медицину, продажі, довіз товарів, освіту, замовлення їжі та навіть саму ...

Ілюстратор Сергій Майдуков проведе відкриту онлайн лекцію

23 квітня у межах воркшопу з ілюстрації Сергія Майдукова видавництво IST Publishing організує дві відкриті онлайн розмови з українськими ілюстраторами. ...

Ми зустрінемось знову. Нова оптимістична кампанія Heineken

Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні ...