Перша українська кампанія в Spotify: TWIGA Digital Ukraine для Pepsi

На платформі Spotify створено серію плейлистів із рецептами українських страв — органічне поєднання музичного іміджу Pepsi та кампанії #насмачному.

Перша українська кампанія в Spotify: TWIGA Digital Ukraine для Pepsi

TWIGA Digital Ukraine перенесла ідею смачних поєднань Pepsi з їжею у музичну площину та створили серію плейлистів у Spotify. Вони зібрані за принципом рецептів: кожен трек — це окремий інгредієнт або етап приготування страви, який йому слідує. При цьому треки за назвами інгредієнтів підкидав сам Spotify. Вони розставлені в послідовності приготування страви.

Від ідеї до готових плейлистів та активності в Instagram команда витратила менше 24-х годин.

01_Vareniki_Poster_Spotify-Pepsi_A3
02_Galushki_Poster_Spotify-Pepsi_A3
03_Kotleta_Poster_Spotify-Pepsi_A3

«Свого часу в рекламі Pepsi знімались Майкл Джексон, Брітні Спірс, Бейонсе. Фредді Мерк’юрі не соромився ставити стаканчик Pepsi на концертний рояль. Ми захотіли обіграти музичну тему з появою Spotify і об’єднали це з їжею.

Музика й надалі буде одним з головних пріоритетів у Pepsi, тому зараз розбираємо Spotify ще детальніше, щоб знайти функціонал, який можна буде використати в наступних роботах», — розповідає креативний директор TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян.

Також для кампанії розробили постери та розмістили на вулицях Києва. Це вийшов, мабуть, один з найоригінальніших способів зустріти Spotify в Україні. 


А нещодавно KFC Малайзія створила плейлист, який відмітив кожен день, коли ресторани мережі були закриті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...