Перша українська кампанія в Spotify: TWIGA Digital Ukraine для Pepsi

На платформі Spotify створено серію плейлистів із рецептами українських страв — органічне поєднання музичного іміджу Pepsi та кампанії #насмачному.

Перша українська кампанія в Spotify: TWIGA Digital Ukraine для Pepsi

TWIGA Digital Ukraine перенесла ідею смачних поєднань Pepsi з їжею у музичну площину та створили серію плейлистів у Spotify. Вони зібрані за принципом рецептів: кожен трек — це окремий інгредієнт або етап приготування страви, який йому слідує. При цьому треки за назвами інгредієнтів підкидав сам Spotify. Вони розставлені в послідовності приготування страви.

Від ідеї до готових плейлистів та активності в Instagram команда витратила менше 24-х годин.

01_Vareniki_Poster_Spotify-Pepsi_A3
02_Galushki_Poster_Spotify-Pepsi_A3
03_Kotleta_Poster_Spotify-Pepsi_A3

«Свого часу в рекламі Pepsi знімались Майкл Джексон, Брітні Спірс, Бейонсе. Фредді Мерк’юрі не соромився ставити стаканчик Pepsi на концертний рояль. Ми захотіли обіграти музичну тему з появою Spotify і об’єднали це з їжею.

Музика й надалі буде одним з головних пріоритетів у Pepsi, тому зараз розбираємо Spotify ще детальніше, щоб знайти функціонал, який можна буде використати в наступних роботах», — розповідає креативний директор TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян.

Також для кампанії розробили постери та розмістили на вулицях Києва. Це вийшов, мабуть, один з найоригінальніших способів зустріти Spotify в Україні. 


А нещодавно KFC Малайзія створила плейлист, який відмітив кожен день, коли ресторани мережі були закриті.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...