Перша українська кампанія в Spotify: TWIGA Digital Ukraine для Pepsi

На платформі Spotify створено серію плейлистів із рецептами українських страв — органічне поєднання музичного іміджу Pepsi та кампанії #насмачному.

Перша українська кампанія в Spotify: TWIGA Digital Ukraine для Pepsi

TWIGA Digital Ukraine перенесла ідею смачних поєднань Pepsi з їжею у музичну площину та створили серію плейлистів у Spotify. Вони зібрані за принципом рецептів: кожен трек — це окремий інгредієнт або етап приготування страви, який йому слідує. При цьому треки за назвами інгредієнтів підкидав сам Spotify. Вони розставлені в послідовності приготування страви.

Від ідеї до готових плейлистів та активності в Instagram команда витратила менше 24-х годин.

01_Vareniki_Poster_Spotify-Pepsi_A3
02_Galushki_Poster_Spotify-Pepsi_A3
03_Kotleta_Poster_Spotify-Pepsi_A3

«Свого часу в рекламі Pepsi знімались Майкл Джексон, Брітні Спірс, Бейонсе. Фредді Мерк’юрі не соромився ставити стаканчик Pepsi на концертний рояль. Ми захотіли обіграти музичну тему з появою Spotify і об’єднали це з їжею.

Музика й надалі буде одним з головних пріоритетів у Pepsi, тому зараз розбираємо Spotify ще детальніше, щоб знайти функціонал, який можна буде використати в наступних роботах», — розповідає креативний директор TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян.

Також для кампанії розробили постери та розмістили на вулицях Києва. Це вийшов, мабуть, один з найоригінальніших способів зустріти Spotify в Україні. 


А нещодавно KFC Малайзія створила плейлист, який відмітив кожен день, коли ресторани мережі були закриті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.