• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Шведський музичний гурт перейменував всі свої пісні, щоб прорекламувати новий альбом

16 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Щоб повідомити про своє повернення на музину сцену в 2020 році, шведський музичний гурт Bye Bye Bicycle перейменував всі свої пісні та альбоми на Spotify. (Вочевидь, додавши Spotify чимало головного болю в процесі.) Досі ще жоден музичний гурт не наважувався на такий оригінальний крок.

За словами вокаліста Андре Вікінгссона, для них було цілком очевидним кроком перетворити старі пісні на рекламу нових. Адже саме пісні були тим, що свого часу привернуло до них увагу аудиторії. Логічно, що вони й мають стати вказівкою на нові речі, які, як сподіваються музиканти, сподобаються їх шанувальникам не менше. Навіть дивно, що досі ніхто не додумався використовувати назви пісень на Spotify в якості маркетингової платформи.

Останній альбом Bye Bye Bicycle називався Nature і вийшов аж у 2012 році. Але тепер, відколи цей музичний гурт перейменував всі свої пісні, він називається Nature (Of This Parenthesis Is To Inform You That “Specular” Drops Reeeeeal Soon).

Досягти кожного плейлиста

Відбулося все це буквально через кілька днів після того, як Spotify оголосила про те, що тепер вона може просувати музичні гурти, якщо ті згодяться поступитися частиною своїх доходів від розміщених на цій платформі пісень. От гурт Bye Bye Bicycle і вирішив трохи прорекламувати себе самотужки.

Андре Вікінгссон стверджує, що поєднання старих матеріалів з новими, які ще тільки готуються до релізу – це природний та органічний спосіб повідомити про повернення музичного гурту на сцену. Зрештою, це цілком в дусі того, про що говорив співзасновник Spotify Даніель Ек, коли стверджував, що музичні гурти мають створювати історії навколо випуску нових альбомів.

Коли музичний гурт перейменував всі свої пісні, додавши до них текст в дужках, він водночас досягнув всієї своєї аудиторії, яка включила його треки у тисячі й тисячі плейлистів. Відтак новина про повернення гурту Bye Bye Bicycle стала поширюватися далі. Традиційний прес-реліз чи кампанія в соцмережах таку аудиторію ніколи б не охопили.

Таким чином Bye Bye Bicycle поповнив собою список музичних гуртів, яким вдалося заявити про себе у дуже оригінальний спосіб.

Зокрема, серед інших оригінальних релізів можна назвати:

  • Альбом In Rainbows (2007) гурту Radiohead, який дозволив фанатам самим вирішувати, скільки платити за нього.
  • Year Zero (2007) від Nine Inch Nails, вихід якого супроводжувався онлайн-грою, з якої HBO навіть серіал робити збиралася.
  • У 2012 році гурт XX спільно з Microsoft створив мапу, на якій видно було, як його нова пісня поширювалася світом.
  • У 2014 році гурт U2 завантажив свій альбом Songs of Innocence на всі айфони, що викликало неоднозначну реакцію.
  • Того ж року гурт Wu-Tang Clan випустив свій альбом Once Upon A Time in the Shaolin в одному-єдиному примірнику і продав його з аукціону.
  • А цього року Woodkid запустив гру в альтернативній реальності, щоб прорекламувати реліз альбому Goliath.

Джерело

Теги: маркетинг і комунікаціїмузикатворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.