Офіційно: Cannes Lions 2020 перенесено на жовтень

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions 2020 пройде з 26 по 30 жовтня цього року. Про це заявляють організатори на сайті Фестивалю.

Рішення було прийнято після переговорів з партнерами та після консультацій з посадовими особами у сфері охорони здоров’я, а також з адміністрацією міста Канни та владою Франції.

«Ми усвідомлюємо, що це складний час для всієї громадськості, і ми продовжуватимемо консультації з багатьма нашими партнерами щодо подальшого плану дій. Зараз ми зосереджені на плануванні Фестивалю та підготовці до нагородження робіт Левами. Це наш обов’язок — визнати поширення креативності та її внесок у розвиток людей, бізнесу та суспільства», — коментують організатори.

Нагородження робіт Левами відбудеться протягом нових дат Фестивалю. Роботи, як і раніше, будуть оцінені та нагороджені міжнародним журі. Команда Cannes Lions планує продовжити дедлайн подачі кейсів і відповідні строки реалізації кампаній, які відповідатимуть вимогам фестивалю, і наразі допрацьовує плани щодо цього. Оновлену інформацію обіцяють опублікувати незабаром.

Джерело

Нагадуємо, організатори фестивалю раніше опублікували заяву щодо ситуації з розповсюдженням коронавірусу. Зокрема, тоді розглядались нові дати проведення фестивалю — 26-30 жовтня. А також команда Cannes Lions поділилась оновленнями у деяких категоріях, секціях та підкатегоріях.

За всіма новинами щодо Міжнародного фестивалю креативності ви можете слідкувати за посиланням.

А також нагадуємо, що, незважаючи на перенесення дати проведення фестивалю, локальні конкурси Young Lions Competitions проходять за попередньо анонсованим таймінгом. Так, в Україні вже анонсовано проведення YLC2020. Для натхнення майбутнім учасникам конкурсу ми зібрали поради від минулорічних срібних призерів міжнародного YLC 2019 у категорії Design — Тимофія Щербакова і Кристини Фощай.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...