Cannes Lions

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions 2020 пройде з 26 по 30 жовтня цього року. Про це заявляють організатори на сайті Фестивалю.

Рішення було прийнято після переговорів з партнерами та після консультацій з посадовими особами у сфері охорони здоров’я, а також з адміністрацією міста Канни та владою Франції.

«Ми усвідомлюємо, що це складний час для всієї громадськості, і ми продовжуватимемо консультації з багатьма нашими партнерами щодо подальшого плану дій. Зараз ми зосереджені на плануванні Фестивалю та підготовці до нагородження робіт Левами. Це наш обов’язок — визнати поширення креативності та її внесок у розвиток людей, бізнесу та суспільства», — коментують організатори.

Нагородження робіт Левами відбудеться протягом нових дат Фестивалю. Роботи, як і раніше, будуть оцінені та нагороджені міжнародним журі. Команда Cannes Lions планує продовжити дедлайн подачі кейсів і відповідні строки реалізації кампаній, які відповідатимуть вимогам фестивалю, і наразі допрацьовує плани щодо цього. Оновлену інформацію обіцяють опублікувати незабаром.

Джерело

Нагадуємо, організатори фестивалю раніше опублікували заяву щодо ситуації з розповсюдженням коронавірусу. Зокрема, тоді розглядались нові дати проведення фестивалю — 26-30 жовтня. А також команда Cannes Lions поділилась оновленнями у деяких категоріях, секціях та підкатегоріях.

За всіма новинами щодо Міжнародного фестивалю креативності ви можете слідкувати за посиланням.

А також нагадуємо, що, незважаючи на перенесення дати проведення фестивалю, локальні конкурси Young Lions Competitions проходять за попередньо анонсованим таймінгом. Так, в Україні вже анонсовано проведення YLC2020. Для натхнення майбутнім учасникам конкурсу ми зібрали поради від минулорічних срібних призерів міжнародного YLC 2019 у категорії Design — Тимофія Щербакова і Кристини Фощай.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...