Cannes Lions 2020: оновлення у деяких категоріях фестивалю

Окрім Creative Business Transformation, нової категорії, яку Міжнародний фестиваль креативності вводить цього року, оновлення стосуватиметься й деяких інших категорій, секцій та підкатегорій.

Зокрема:

— у категорії Film Craft Lions з’являються дві нові секції — Production та Post-Production, а також нова підкатегорія Colour Correction / Grading;

— у секції Culture & Context з’являються дві нові підкатегорії — Social Behavior та Cultural Insight, а також секція Culture & Context з’явиться у категоріях Outdoor Lions та Print & Publishing Lions;

— нова підкатегорія Corporate Purpose & Social Responsibility замінить підкатегорію CSR (Corporate social responsibility); 

— організатори також переглянуть методи оцінки всіх категорій, щоб відповідати розвитку індустрії.

Оновлення у категорії PR Lions

У 2020 році фестиваль також оновив категорію PR Lions, щоб впевнитися, чи вона справді відповідає індустрії, визнає масштаб роботи піарників, у тому числі й залучення відомих ЗМІ.

Так, у категорії PR Lions з’явиляється нова секція — Social Engagement & Influencer Marketing — яка замінила старі секції Digital і Social. Зараз у рамках секції оцінюватиметься створення контенту, його розширення та виробництво, а також залучення громадськості та інфлюєнсер-маркетингу.

Секція Excellence: PR Craft and PR Techniques відзначає PR як ремесло.

У розширеній секції Culture & Context відзначаються PR-фахівці, які роблять свою роботу, з огляду на культурні нюанси, на найвищому рівні. Вона також відзначає досконалість у роботі, орієнтованій на сферу корпоративних цілей та соціальної відповідальності.

Джерело

Раніше Cannes Lions оголосив перші теми та перших спікерів 2020 року. А також опублікував тезиси до ключових тем, які розглядатимуться на фестивалі цього року.

А також нагадуємо, що Міжнародний фестиваль креативності об’єднав усі події, рейтинги і досягнення минулого року в одній обширній доповіді — Global Creativity Report.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.