Окрім Creative Business Transformation, нової категорії, яку Міжнародний фестиваль креативності вводить цього року, оновлення стосуватиметься й деяких інших категорій, секцій та підкатегорій.

Зокрема:

— у категорії Film Craft Lions з’являються дві нові секції — Production та Post-Production, а також нова підкатегорія Colour Correction / Grading;

— у секції Culture & Context з’являються дві нові підкатегорії — Social Behavior та Cultural Insight, а також секція Culture & Context з’явиться у категоріях Outdoor Lions та Print & Publishing Lions;

— нова підкатегорія Corporate Purpose & Social Responsibility замінить підкатегорію CSR (Corporate social responsibility); 

— організатори також переглянуть методи оцінки всіх категорій, щоб відповідати розвитку індустрії.

Оновлення у категорії PR Lions

У 2020 році фестиваль також оновив категорію PR Lions, щоб впевнитися, чи вона справді відповідає індустрії, визнає масштаб роботи піарників, у тому числі й залучення відомих ЗМІ.

Так, у категорії PR Lions з’явиляється нова секція — Social Engagement & Influencer Marketing — яка замінила старі секції Digital і Social. Зараз у рамках секції оцінюватиметься створення контенту, його розширення та виробництво, а також залучення громадськості та інфлюєнсер-маркетингу.

Секція Excellence: PR Craft and PR Techniques відзначає PR як ремесло.

У розширеній секції Culture & Context відзначаються PR-фахівці, які роблять свою роботу, з огляду на культурні нюанси, на найвищому рівні. Вона також відзначає досконалість у роботі, орієнтованій на сферу корпоративних цілей та соціальної відповідальності.

Джерело

Раніше Cannes Lions оголосив перші теми та перших спікерів 2020 року. А також опублікував тезиси до ключових тем, які розглядатимуться на фестивалі цього року.

А також нагадуємо, що Міжнародний фестиваль креативності об’єднав усі події, рейтинги і досягнення минулого року в одній обширній доповіді — Global Creativity Report.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...