Cannes Lions 2020 опублікував оновлення щодо ситуації з розповсюдженням коронавірусу

Зважаючи на поради адміністрації міста Канн, влади та Всесвітньої організації охорони здоров’я, команда Міжнародного фестивалю креативності все ще працює над проектом Cannes Lions 2020, який відбудеться, як і було заплановано, 22-26 червня 2020 року.

Про які саме поради йде мова?

Організаторам порадили продовжувати планувати Фестиваль у червні, відмітивши, що заборона на збори 1000+ людей буде скасована 15 квітня.

Також команда Cannes Lions разом із місцевою владою та всіма зацікавленими сторонами (у тому числі й готелями) працює над плануванням альтернативних дат проведення Фестивалю у випадку його переносу. Зокрема, мова йде про 26-30 жовтня 2020 року. У випадку переносу події, зазначає керівництво Фестивалю, всі акредитації, спонсорські домовленості та бронювання також перенесуться і залишатимуться дійсними.

Команда Фестивалю також зобов’язується повідомити про остаточні дати проведення заходу не пізніше 15 квітня. Якщо рішення приймуть раніше – про це одразу повідомлять.

Незалежно від часу проведення Фестивалю, організатори запевняють усю світову креативну спільноту, що в 2020-му нагородження робіт Левами відбудеться: всі роботи будуть оцінені та нагороджені глобальним журі згідно зазначених критеріїв. На сьогоднішній час кожен, хто подає заявку на Леви 2020, повинен дотримуватися існуючого процесу та строків. У разі будь-яких змін, організатори повідомлять про це.

«На сьогодні всі наші плани йдуть за розкладом і ми все ще працюємо над Cannes Lions 2020, які відбудуться, як і планувалося 22 червня. Однак, оскільки глобальна ситуація постійно змінюється, ми хочемо бути відкритими щодо наших планів на випадок надзвичайної ситуації. Ми проконсультувались з нашими партнерами і відповідно підготувались, щоб забезпечити гнучкість, якщо вона нам знадобиться. Як завжди, безпека всіх учасників події є нашим найважливішим пріоритетом, і будь-яке прийняте нами рішення відображатиме це», – коментує Саймон Кук, керівний директор Cannes Lions.

Джерело

Раніше, Фестиваль опублікував оновлення у деяких категоріях, а також перших спікерів. За всіма новинами щодо Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions ви можете стежити за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Найголовніші думки та цифри з онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 від LIFTA.SPACE

Освітній простір LIFTA.SPACE розпочав свою діяльність з масштабної події. З 15 по 21 лютого тривав безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION ...

«Креативна Європа» в Україні та HeForShe запрошують на онлайн-захід «Жіноче лідерство в креативних індустріях»

Креативні індустрії вже давно стали рушієм прогресу. А разом із ним змінюється й саме суспільство. 9 березня відбудеться онлайн-захід «Жіноче ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Як робособаки здатні вплинути на будівництво та архітектуру

Щоб з’ясувати, наскільки корисними можуть бути робособаки, Foster+Partners випустила робота Spot на ще не завершеній електростанції Battersea в Лондоні.