Сьогодні все — медіа. Речі, предмети, які нас оточують всюди, сторінки в соціальних мережах, події і навіть люди. Ясна річ, багато що залежить від контексту. Здавалося б, в умовах режиму самоізоляції пересування людей обмежилося побутовою необхідністю, а їх очі прикуті до екранів. Але якщо придивитися, ми побачимо величезну кількість ̶м̶о̶ж̶л̶и̶в̶о̶с̶т̶е̶й̶ масок.
Forward Media пропонує компаніям не втрачати час і використовувати нові можливості. Прикасові зони завжди були місцем прийняття імпульсивних рішень і «полем останньої битви» за увагу споживача між брендами. З огляду на контекст, а також класичні звернення касирів, подібний проект за допомогою масок працюватиме на активацію бренд-повідомлень під час покупок. Завдяки поєднанню контексту і носія — це ефективний спосіб нагадати про продукт або послугу вашої цільової аудиторії.
«За статистикою*, 94% українців ходять у супермаркети 1 раз на місяць. Це місця, які ми продовжуємо регулярно відвідувати, і бренди можуть цим скористатися. Йдеться про креативні іміджеві проекти, які дозволять компанії виділитися на ринку та нагадати про свій продукт споживачам. Якщо ж говорити про приблизні числа, то потенціал українського ринку продуктових магазинів з точки зору OTS може досягати 11,7 млн контактів на місяць. Ми готові реалізовувати подібні проєкти та зараз ведемо активні переговори з потенційними клієнтами», — коментує Андрій Кроленко, Managing Partner Forward Media.
* Джерело — TNS Kantar MMI Urkaine 2019/3 + 2019/4; TA — P 18-65 50+.
Тим часом в Україні для медпрацівників створили чат-бот, який систематизує боротьбу з COVID-19.
Щоб показати відстань, яка зближує, агенція MOZGI Ideas придумала «КартинаКарантина» — свідчення того, що командам вдається створювати класні речі, просто будучи командами.
А мережа АЗК WOG запустила онлайн-проєкт «Карта добрих історій» — інтерактивну мапу України з локаціями добрих історій та пригод, що трапились під час поїздок на авто, у потягу або в аеропорту. Кожен бажаючий може поділитись власною історією доброти на дорозі.