MEGOGO

MEGOGO відсвяткував своє 9-річчя. Завдяки сміливим інноваційним рішенням та стрімкому росту компанія стала одним із найбільших медіасервісів Східної Європи. Із нагоди дня народження MEGOGO проаналізував вплив 2020 року та підвів його підсумки. 

Наразі на MEGOGO більше 150 000 годин контенту, понад 300 каналів, десятки тисяч фільмів, серіалів, аудіокниг та подкастів.

Цьогоріч розпочато чимало стратегічних партнерств, здебільшого у спортивному напрямку:

  • контракти із найбільшими боксерськими промоутерськими компаніями;
  • запуск кіберспортивних трансляцій;
  • партнерство із Volia, в результаті чого український глядач може переглядати футбольні матчі Ліги чемпіонів та Ліги Європи у зручному форматі та високій якості. 

У 2020 році MEGOGO підписав меморандум про співпрацю із Міністерством цифрової трансформації України, показав наймасштабніший освітній проєкт «Всеукраїнська школа онлайн», запустив функціонал для благодійності та розпочав виробництво контенту.

«2020 рік для нас, як і для кожного учасника ринку, став абсолютним викликом. Це був час для правильних змін, партнерств та стратегічних кроків. Ми лишились віч-на-віч зі своїм користувачем. Нашим завданням було — робити ще більше, ще якісніше та ще вражаюче. Тому ми спрямували усі свої зусилля на нові проєкти, створили чимало нових вакансій та сформували десятки команд. Від березня до MEGOGO приєдналось більше 100 нових спеціалістів. Навіть за відсутності звичної нам кількості кінопрем’єр, нам було чим здивувати користувача, адже ми запропонували  інноваційні продукти, ексклюзивні трансляції, нові канали, ігри на Smart TV, колабораційні та власні проєкти. Все це нам вдалось створити навіть у форматі віддаленої роботи. Тож MEGOGO й надалі вражатиме своїх користувачів. Попереду наш 10-ий ювілейний рік, який точно переверне уявлення кожного про те, яким має бути медіасервіс», — розповідає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

«Усі цьогорічні партнерства та проєкти вкотре підтверджують нове позиціонування бренду — із MEGOGO вдома краще. Дослідження, які ми провели в ході розробки нової маркетингової стратегії, допомогли ще краще зрозуміти потреби аудиторії та запропонувати саме ті продукти, які варті уваги. Тож маємо над чим працювати аби дозвілля нашого користувача з кожним днем ставало веселішим, кориснішим та більш затишним. Приємно спостерігати, як змінилася компанія за ці 9 років. І впевнена, попереду тільки найцікавіше», — коментує Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.

Іван Шестаков та Валерія Толочина
Іван Шестаков та Валерія Толочина, MEGOGO, підводять підсумки та аналіз 2020 року

Нагадаємо, 22 листопада 2011 року MEGOGO розпочав свою діяльність. Із самого початку медіасервіс мав лише веб-версію. А через кілька місяців сайт було адаптовано під мобільні пристрої, і вже згодом з’явився перший додаток для Smart TV. Восени 2012 компанія запустила мобільні додатки для Android та iOS.

Щороку MEGOGO впроваджував нові рішення. Так, у 2014 на медіасервісі з’явився контент у 4К, 2015 року запущеного напрямок телебачення, 2016 року створено унікальний продукт MEGOGO LIVE, що транслював масштабні спортивно-культурні заходи, та згодом змінив формат, ставши молодіжним каналом альтернативної музики.

Із серпня 2018 року MEGOGO запустив розділ «Спорт», у лютому 2019 року з’явилась можливість перегляду фільмів без підключення до інтернету. У грудні 2019 року MEGOGO запустив напрямок «Аудіо», що пропонує аудіокнижки і подкасти та який змінив вектор компанії, дозволивши їй вирости із відео- у медіасервіс. 


Нагадаємо, нещодавно стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.