9 листопада стартувала друга частина масштабної рекламної кампанії MEGOGO. Вже цього понеділка на екранах країни з’явились три нові рекламних ролики з умовними назвами: «Кит», «Кіт» і «Ведмідь».

Кожний ролик, як і загалом уся кампанія, формується на простому інсайті: дім — не конкретне місце; дім — там, де твої рідні, де тобі добре і де є MEGOGO. Головні герої відео потрапляють в абсолютно неочікувані місця: ведмежий барліг, магічний портал, чи навіть черево кита, але поряд із ними завжди є MEGOGO, який робить дозвілля по-справжньому затишним і домашнім. Адже вибір розваг величезний — ТБ, кіно, мультики, спортивні трансляції, аудіо книжки і подкасти та багато іншого.

Над розробкою ідеї працювала агенція Fedoriv. Знімальний процес реалізовано зі студією 23/32, режисером Олегом Томіним та фотографом Олексієм Леусом.

Рекламні ролики вже з’явилися в ефірі національних телеканалів та в інтернет-медіа. Кампанія також підтримується принтами у зовнішній рекламі та рекламою на радіо. 

«Ми вже отримали перші результати рекламної кампанії із птеродактилем і чудовою сім’єю. Позитивна динаміка спостерігається як у зростанні впізнаваності бренду та готовності до покупки, так і в реальних підключеннях до сервісу. Віримо, що друга частина спільної із Fedoriv роботи також отримає позитивний фідбек від найсуворішого експерта — нашого користувача», — коментує Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.

Нагадаємо, на початку осені стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO, для підготовки якої знадобились місяці аналітичної та креативної роботи. У результаті чого бренд отримав оновлену стратегію комунікацій та «заговорив» зі споживачем новою ще більш зрозумілою мовою. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Google пропонує всім долучитися до вдосконалення Street View

Тепер задачу вдосконалення Street View частково можуть взяти на себе користувачі смартфонів з системою Android та технологією ARCore.

20 тенденцій для Facebook та Instagram, які потрібно знати в 2021 році [Інфографіка]

Платформа для електронної комерції Oberlo ділиться своїми прогнозами щодо тенденцій у Facebook та Instagram, на які слід звернути увагу: Тенденції ...

Запущено новий сайт «Суспільне Культура»

Запущено новий сайт «Суспільне Культура»

Нещодавно запрацював новий сайт суспільного мовника «Суспільне Культура», на якому можна прочитати новини і публікації про літературу, мистецтво, кіно і музику, ...

ASMR

VIDEOFIRMA створила серію ASMR-роликів для бренду Optimeal

Продакшн-студія VIDEOFIRMA виграла тендер з ідеєю серії ASMR-роликів з підсиленими звуками та макро-планами тварин. Сюжет рекламних роликів корму для тварин ...

Syoss вислав блогерам справжню бомбу

Щоб привернути увагу споживачів до лінійки сухих шампунів, що дарують плюс один день свіжості волоссю, Syoss разом з комунікаційним діджитал-агентством ...

Божевільні танці, клоуни та поцуплений Бенксі: несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші

Ці шість робіт з добірки The Work наочно доводять, що несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші запам’ятовується людям набагато краще.