9 листопада стартувала друга частина масштабної рекламної кампанії MEGOGO. Вже цього понеділка на екранах країни з’явились три нові рекламних ролики з умовними назвами: «Кит», «Кіт» і «Ведмідь».

Кожний ролик, як і загалом уся кампанія, формується на простому інсайті: дім — не конкретне місце; дім — там, де твої рідні, де тобі добре і де є MEGOGO. Головні герої відео потрапляють в абсолютно неочікувані місця: ведмежий барліг, магічний портал, чи навіть черево кита, але поряд із ними завжди є MEGOGO, який робить дозвілля по-справжньому затишним і домашнім. Адже вибір розваг величезний — ТБ, кіно, мультики, спортивні трансляції, аудіо книжки і подкасти та багато іншого.

Над розробкою ідеї працювала агенція Fedoriv. Знімальний процес реалізовано зі студією 23/32, режисером Олегом Томіним та фотографом Олексієм Леусом.

Рекламні ролики вже з’явилися в ефірі національних телеканалів та в інтернет-медіа. Кампанія також підтримується принтами у зовнішній рекламі та рекламою на радіо. 

«Ми вже отримали перші результати рекламної кампанії із птеродактилем і чудовою сім’єю. Позитивна динаміка спостерігається як у зростанні впізнаваності бренду та готовності до покупки, так і в реальних підключеннях до сервісу. Віримо, що друга частина спільної із Fedoriv роботи також отримає позитивний фідбек від найсуворішого експерта — нашого користувача», — коментує Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.

Нагадаємо, на початку осені стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO, для підготовки якої знадобились місяці аналітичної та креативної роботи. У результаті чого бренд отримав оновлену стратегію комунікацій та «заговорив» зі споживачем новою ще більш зрозумілою мовою. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...