До команди MEGOGO приєдналася маркетингова директорка Валерія Толочина

Сьогодні, 1 вересня, на посаду директора із маркетингу медіасервісу MEGOGO приєдналася Валерія Толочина. Раніше одразу дві посади директора із маркетингу та стратегії обіймав Іван Шестаков, який наразі працює над стратегічним розвитком компанії.

Valeryia Tolochyna - До команди MEGOGO приєдналася маркетингова директорка Валерія Толочина

Валерія має більш як 18-річний досвід у сфері реклами, маркетингу, PR, CRM, SMM та CSR. Кар’єру розпочала в банківській сфері. У 2006 році перейшла до однієї із найбільших мереж побутової техніки та електроніки, де працювала на позиції керівника відділу PR, а згодом — директорки з реклами та PR. Із 2010 року очолювала маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані, працюючи з брендами Armani Exchange, Clarks, Ecco, Emporio Armani, Geox, Intertop, Lee&Wrangler, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face та Vans, а також digital-маркетинг онлайн-магазину intertop.ua та private label Braska.

«Рада стати частиною команди, яка створює дійсно інноваційний продукт! MEGOGO — це приклад компанії, яка, не дивлячись ні на що, робить речі вражаючими. В найближчих планах розказати та показати ще більшій кількості людей, яким має бути споживання контенту. Сподіваюсь, що мій попередній досвід стане в нагоді та відкриє нові можливості для побудови оновленої та результативної маркетингової стратегії MEGOGO», — коментує Валерія Толочина, директорка з маркетингу MEGOGO.

«Ми досить довго шукали професіонала та сильного фахівця, який зможе ефективно працювати із напрямком маркетингу в MEGOGO. У нас широкий продукт, який має і ТБ, і кіно, і аудіо. Тому перед новою колегою дуже цікавий виклик. Бажаю Валерії успіху та вражаючих результатів», — додає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

Відділ маркетингу MEGOGO займатиметься брендингом компанії, партнерськими проєктами, перформанс-маркетингом та співпрацею із вендорами.

MEGOGO 1 - До команди MEGOGO приєдналася маркетингова директорка Валерія Толочина


Раніше компанія повідомила про відкриття власного аудіомайданчику для подкастерів, а також власне виробництво аудіокнижок.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Ukrainian Young Book Design Awards-2020 оголосив переможців

У 2019 році видавництво «Основи» разом зі студією L / Y (колишня Hooga.design) започаткували міжнародний конкурс книжкового дизайну Ukrainian Young Book Design Awards. Цього ...

House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій

House of Europe — програма ЄС, що пропонує можливості для творчості та професійного обміну, — представляє 5 нових грантів для ...