До команди MEGOGO приєдналася маркетингова директорка Валерія Толочина

Сьогодні, 1 вересня, на посаду директора із маркетингу медіасервісу MEGOGO приєдналася Валерія Толочина. Раніше одразу дві посади директора із маркетингу та стратегії обіймав Іван Шестаков, який наразі працює над стратегічним розвитком компанії.

Валерія має більш як 18-річний досвід у сфері реклами, маркетингу, PR, CRM, SMM та CSR. Кар’єру розпочала в банківській сфері. У 2006 році перейшла до однієї із найбільших мереж побутової техніки та електроніки, де працювала на позиції керівника відділу PR, а згодом — директорки з реклами та PR. Із 2010 року очолювала маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані, працюючи з брендами Armani Exchange, Clarks, Ecco, Emporio Armani, Geox, Intertop, Lee&Wrangler, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face та Vans, а також digital-маркетинг онлайн-магазину intertop.ua та private label Braska.

«Рада стати частиною команди, яка створює дійсно інноваційний продукт! MEGOGO — це приклад компанії, яка, не дивлячись ні на що, робить речі вражаючими. В найближчих планах розказати та показати ще більшій кількості людей, яким має бути споживання контенту. Сподіваюсь, що мій попередній досвід стане в нагоді та відкриє нові можливості для побудови оновленої та результативної маркетингової стратегії MEGOGO», — коментує Валерія Толочина, директорка з маркетингу MEGOGO.

«Ми досить довго шукали професіонала та сильного фахівця, який зможе ефективно працювати із напрямком маркетингу в MEGOGO. У нас широкий продукт, який має і ТБ, і кіно, і аудіо. Тому перед новою колегою дуже цікавий виклик. Бажаю Валерії успіху та вражаючих результатів», — додає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

Відділ маркетингу MEGOGO займатиметься брендингом компанії, партнерськими проєктами, перформанс-маркетингом та співпрацею із вендорами.

MEGOGO


Раніше компанія повідомила про відкриття власного аудіомайданчику для подкастерів, а також власне виробництво аудіокнижок.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль креативності «Каннські Леви» 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...