КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: «Бути різними добре разом!». 

«З року в рік ми робимо найвидимішу та наймасштабнішу ЛГБТ+ подію країни, де кожен та кожна може висловити своє бажання бути різними і підтримати інших у цьому прагненні. Світ давно перестав ділитися на колір шкіри або форму очей, точно так само ми стираємо кордони між сексуальною орієнтацією та гендерною ідентичністю і об’єднуємо таких різних, але прекрасних людей довкола єдиної ідеї – вільної та рівноправної України для всіх, бо «Бути різними добре разом!”»,зазначила PR-менеджерка КиївПрайду Софія Лапіна.

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020
КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020
КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Щоб максимально висвітлити тему, КиївПрайд оголосив відкритий конкурс для графічних дизайнерів, серед яких перемогло креативне агентство MOZGI Ideas.

«Ми завжди відкриті до співпраці з організаціями та людьми, які борються проти будь-яких видів і проявів ксенофобії. Ідея рівності та свободи — частина нашої командної ідеї, а партнерство з КиївПрайд дозволило цій ідеї стати повноцінним проектом. 

У новій айдентиці ми, насамперед, правильно розмістили акценти: всі технічні й додаткові візуальні елементи пішли на другий план. Головна деталь — це 3D модель ліній, які переплітаються і де кожний колір має символічну форму. Ми подивилися на райдугу і райдужний прапор зсередини, надавши кольору сенсу через об’єм. В основі кожної лінії знаходяться графічні елементи, які візуально показують цінності, спільні для всіх нас. У цих мінімалістичних формах помістилися меседжі різних соціальних груп та культур.» поділився Влад Болсун, креативний директор MOZGI ideas.


Читайте також про «КартинаКарантина» — проєкт MOZGI ideas про команди супергероїв, які сидять удома.

Ось тут копірайтерка MOZGI GROUP Ірина Артемова ділиться власною добіркою книг, які її вразили.

А режисери MOZGI Production Максим Шелковніков та Денис Маноха розповіли про шкідливі звички кліпмейкерів, ідеї та принципи монтажу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). Організатором Форуму виступили ГО «Точка опори ЮА», Рада жіночих ініціатив ...

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Проєкт Guideline від Google був розроблений, щоб люди з порушеннями зору могли брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон.