КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: «Бути різними добре разом!». 

«З року в рік ми робимо найвидимішу та наймасштабнішу ЛГБТ+ подію країни, де кожен та кожна може висловити своє бажання бути різними і підтримати інших у цьому прагненні. Світ давно перестав ділитися на колір шкіри або форму очей, точно так само ми стираємо кордони між сексуальною орієнтацією та гендерною ідентичністю і об’єднуємо таких різних, але прекрасних людей довкола єдиної ідеї – вільної та рівноправної України для всіх, бо «Бути різними добре разом!”»,зазначила PR-менеджерка КиївПрайду Софія Лапіна.

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020
КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020
КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Щоб максимально висвітлити тему, КиївПрайд оголосив відкритий конкурс для графічних дизайнерів, серед яких перемогло креативне агентство MOZGI Ideas.

«Ми завжди відкриті до співпраці з організаціями та людьми, які борються проти будь-яких видів і проявів ксенофобії. Ідея рівності та свободи — частина нашої командної ідеї, а партнерство з КиївПрайд дозволило цій ідеї стати повноцінним проектом. 

У новій айдентиці ми, насамперед, правильно розмістили акценти: всі технічні й додаткові візуальні елементи пішли на другий план. Головна деталь — це 3D модель ліній, які переплітаються і де кожний колір має символічну форму. Ми подивилися на райдугу і райдужний прапор зсередини, надавши кольору сенсу через об’єм. В основі кожної лінії знаходяться графічні елементи, які візуально показують цінності, спільні для всіх нас. У цих мінімалістичних формах помістилися меседжі різних соціальних груп та культур.» поділився Влад Болсун, креативний директор MOZGI ideas.


Читайте також про «КартинаКарантина» — проєкт MOZGI ideas про команди супергероїв, які сидять удома.

Ось тут копірайтерка MOZGI GROUP Ірина Артемова ділиться власною добіркою книг, які її вразили.

А режисери MOZGI Production Максим Шелковніков та Денис Маноха розповіли про шкідливі звички кліпмейкерів, ідеї та принципи монтажу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Студія Юрка Гуцуляка розробила редизайн для компанії Berezha Security Group

Berezha Security Group вирішує весь спектр питань щодо кібербезпеки та підтримує освітні ініціативи галузі комп’ютерних технологій. Уже з моменту свого ...

Google представляє кампанію на підтримку туристичної галузі України

Google представляє кампанію «Google для туризму». Мета кампанії — допомогти туристичній галузі розкрити свій потенціал за допомогою технологій, інструментів і навчальних ресурсів Google ...

Агенція Versa закликає робити сайти з діалоговим інтерфейсом

Сайт Versa з діалоговим інтерфейсом дозволяє відвідувачам голосом або текстом одразу спитати, що їм треба, не розшукуючи цю інформацію на сайті.

Що зобразив архітектор на обкладинці «Гаррі Поттера»? Будівлі, звісно

Новий дизайн обкладинок італійського видання «Гаррі Поттера» створював архітектор Мікеле Де Луккі, і центральне місце на них належить фантастичним будівлям.

Setapp запускає нову брендову кампанію в співпраці з креативною агенцією SuperHeroes

Setapp, перший сервіс програм за підпискою для Mac, iPhone та iPad від української компанії MacPaw, запустив глобальну брендову кампанію з ...

Жюри фестиваля рекламы «Белый Квадрат» о креативности и вызовах для индустрии коммуникаций

Международный фестиваль «Белый Квадрат» (White Square) в этом году пройдет 9-11 июня в офлайн- и онлайн-формате. Ежегодно в фестивале участвует более 1000 конкурсных проектов, ...