Минулого року, коли люди не мали змоги подорожувати, організація Promote Iceland пропонувала їм викричати свою фрустрацію через карантин, відправивши хоча б свій голос на її простори. Тепер, коли можливість подорожувати, хоч і з обмеженнями, повертається, у Ісландії є для туристів нова пропозиція – кросівки з піжамних штанів.
Нова кампанія від агенції SS+K (частина мережі M&C Saatchi) та місцевої ісландської агенції Peel відкрила в центрі Рейк’явіку магазин, де впродовж липня туристи зможуть перетворити свої піжамні штани на кросівки з лімітованої серії ісландської дизайнерки Ір Йохансдоттір. А із залишків тканини пошиють сумки, в які ці кросівки можна запакувати. Всі інші матеріали, які підуть на виготовлення таких кросівок, будуть екологічними та веганськими.
Щоб привернути увагу до цієї кампанії, ісландська реперка Cell7 записала ексклюзивний трек Sweatpant Boots і зробила кліп. Прослуховуйте обережно – пісня добряче застрягає у вухах.
Для участі в цій акції туристам достатньо заздалегідь забронювати собі візит до магазину, пред’явивши дійсний квиток на прибуття до Ісландії. Щоправда, пропозиція ця поширюється лише на перших сто учасників.
А тим, кому на подорож до Ісландії зараз розраховувати не доводиться, вебсайт кампанії Sweatpant Boots пропонує приміряти на себе кросівки з піжамних штанів хоча б віртуально.
Міжнародна кампанія була запущена нещодавно і охоплює США, Великобританію, Канаду, Німеччину, Данію та Швецію. Окрім кліпу до неї входять челендж на TikTok і AR-фільтр у Snapchat, який перетворює на кросівки з піжамних штанів будь-яке взуття.
Що символізують піжамні штани?
«Піжамні штани – символ того, як ми пережили часи пандемії. Вони були чудовою річчю у той рік, що ми провели, сидячи вдома. Тоді найбільшою пригодою, якої можна було очікувати, був відеодзвінок. А тепер Ісландія буквально перетворює зручні піжамні штани на кросівки, які нам потрібні для того, щоб вибратися із зони комфорту та почати насолоджуватися всіма тими неймовірними пригодами, від яких нам так довго доводилося відмовлятися», – пояснила Стіві Арчер, старша креативна директорка SS+K.
Якщо ж кому цікаво, що ще робила індустрія туризму під час пандемії, пропонуємо поглянути на ось ці фарерську та новозеландську «відеоігри».