Ісландія запрошує туристів погорлати на її просторах

Чи не здається вам останнім часом, що рівень стресу у вашому житті виріс настільки, що хоч криком кричи? Може, вам доводилося вести переговори з клієнтами, намагаючись водночас впоратися з малими дітьми? Чи на вас одночасно звалилася ціла купа поганих новин? Хай там як, але настав час трохи випустити пару, вважає туристична рада Ісландії, для чого вона запрошує туристів погорлати у всю міць своїх легенів.

Цього року Ісландія позиціонує себе як ідеальне місце, де можна накричатися досхочу. У новому рекламному ролику, який M&C Saatchi Group створила для організації Promote Iceland, туристів запрошують з’їздити на цей острів, щоб там, посеред мальовничих диких місць, покричати так голосно, як вони тільки схочуть.

«Схоже, на вас багато що навалилося. Схоже, вам треба відвести душу десь на безкраїх мальовничих просторах. Схоже, що Ісландія – саме те, що вам потрібно», – переконує глядачів відео.

Ролик було знято творчим дуетом ісландських режисерів Самуелем та Гуннаром зі Skot Productions. У ньому ми бачимо кількох вкрай знервованих людей у цілком типових для карантину ситуаціях: хтось мусить святкувати день народження на самоті, хтось намагається самостійно постригтися, у когось ніяк не складається пазл… І коли фрустрація досягає крайньої точки і проривається розпачливим криком, кожного з них переносить на безтурботний північний острів.

Варто нагадати, що Ісландія відчинила свої кордони для туристів з ЄС ще 15 червня, пропонуючи всім, хто прибуває до країни, на вибір або витримати 14-денний карантин, або пройти за 63 долари тест на коронавірус.

Докричатися до Ісландії

А тим, хто просто фізично не може поїхати до Ісландії, кампанія пропонує зробити аудіозапис свого крику та завантажити його на сайт LooksLikeYouNeedIceland.com, щоб туристична рада голосно ввімкнула цей запис десь у віддаленому куточку острова. Таким чином, навіть якщо вам самим не судилося вирватися зі своєї нинішньої ситуації, принаймні ваш крик полине далеко-далеко.

Надіслати свій крик можна у одну із семи локацій: на вершину пагорба Фестарфйолл, на східне узбережжя Ісландії, до водоспаду Скоуґафосс тощо.

«Для всього світу останні кілька місяців були дуже непростими. Ми можемо цьому поспівчувати і готові, зі свого боку, допомогти людям випустити пару, – зазначила Сігрідур Гудмундсдоттір, директорка організації Visit Iceland. – Нам пощастило жити серед безкраїх просторів та чудової природи. І ми вважаємо, що саме цього світові зараз так не вистачає».

Джерело

Але якщо крикотерапія не допомагає, експерти-психологи пропонують ще 9 способів боротьби зі стресом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»