Ісландія запрошує туристів погорлати на її просторах

Чи не здається вам останнім часом, що рівень стресу у вашому житті виріс настільки, що хоч криком кричи? Може, вам доводилося вести переговори з клієнтами, намагаючись водночас впоратися з малими дітьми? Чи на вас одночасно звалилася ціла купа поганих новин? Хай там як, але настав час трохи випустити пару, вважає туристична рада Ісландії, для чого вона запрошує туристів погорлати у всю міць своїх легенів.

Цього року Ісландія позиціонує себе як ідеальне місце, де можна накричатися досхочу. У новому рекламному ролику, який M&C Saatchi Group створила для організації Promote Iceland, туристів запрошують з’їздити на цей острів, щоб там, посеред мальовничих диких місць, покричати так голосно, як вони тільки схочуть.

«Схоже, на вас багато що навалилося. Схоже, вам треба відвести душу десь на безкраїх мальовничих просторах. Схоже, що Ісландія – саме те, що вам потрібно», – переконує глядачів відео.

Ролик було знято творчим дуетом ісландських режисерів Самуелем та Гуннаром зі Skot Productions. У ньому ми бачимо кількох вкрай знервованих людей у цілком типових для карантину ситуаціях: хтось мусить святкувати день народження на самоті, хтось намагається самостійно постригтися, у когось ніяк не складається пазл… І коли фрустрація досягає крайньої точки і проривається розпачливим криком, кожного з них переносить на безтурботний північний острів.

Варто нагадати, що Ісландія відчинила свої кордони для туристів з ЄС ще 15 червня, пропонуючи всім, хто прибуває до країни, на вибір або витримати 14-денний карантин, або пройти за 63 долари тест на коронавірус.

Докричатися до Ісландії

А тим, хто просто фізично не може поїхати до Ісландії, кампанія пропонує зробити аудіозапис свого крику та завантажити його на сайт LooksLikeYouNeedIceland.com, щоб туристична рада голосно ввімкнула цей запис десь у віддаленому куточку острова. Таким чином, навіть якщо вам самим не судилося вирватися зі своєї нинішньої ситуації, принаймні ваш крик полине далеко-далеко.

Надіслати свій крик можна у одну із семи локацій: на вершину пагорба Фестарфйолл, на східне узбережжя Ісландії, до водоспаду Скоуґафосс тощо.

«Для всього світу останні кілька місяців були дуже непростими. Ми можемо цьому поспівчувати і готові, зі свого боку, допомогти людям випустити пару, – зазначила Сігрідур Гудмундсдоттір, директорка організації Visit Iceland. – Нам пощастило жити серед безкраїх просторів та чудової природи. І ми вважаємо, що саме цього світові зараз так не вистачає».

Джерело

Але якщо крикотерапія не допомагає, експерти-психологи пропонують ще 9 способів боротьби зі стресом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.