Дистанційний туризм: Фарерські острови перетворили тури на онлайн-гру

Фарерські острови, чиї туристичні кампанії йдуть зі слоганом «Недоторканні, недосліджені, неймовірні», є віддаленим і малонаселеним архіпелагом з 18 островів у Північній Атлантиці. Вони відомі своїми суворими північними ландшафтами, які продуваються всіма вітрами. Але хоча населення архіпелагу становить лише 53000 осіб (навіть менше, ніж овець, яких там живе 80000), цей автономний район Данії знає, як заманити до себе туристів. У центрі уваги нової туристичної кампанії опинилися віртуальні тури, організовані у стилі комп’ютерних ігор. Завдяки ним туристи (що сидять собі вдома на карантині) мають можливість побачити цей північний край, його рівнини, скелі та фіорди, безпосередньо очима його жителів, які подорожують островами пішки, верхи на конях, човном чи гелікоптером.

Як «Сімси», але в реалі

Бюро туризму Фарерських островів стверджує, що ця пропозиція задумана як спосіб допомогти людям «забути, хоч ненадовго, про соціальну ізоляцію». Таким чином віртуальні туристи мають змогу піднятися в гори чи побачити зблизька водоспади, «управляючи» фарерцями, які виступають в якості гідів. Загалом, такий «Дистанційний туризм» (Remote Tourism) дещо нагадує гру «The Sims».

Вбудовані елементи онлайн-гри дозволяють туристам, використовуючи віртуальний ґеймпад, подавати команди місцевим жителям-провідникам, якою дорогою піти, куди повернути і взагалі йти, бігти чи стрибати. (Схоже, окрім почуття гумору фарерці мають також непогану фізичну підготовку та залізні нерви.)

За словами креаторів, така технологія використовується у рекламній кампанії вперше і вона передбачає певні запобіжні заходи, щоб місцеві жителі не наражалися в процесі на небезпеку.

Такі віртуальні тури розпочалися на Фарерських островах відучора. Протягом наступних 10 днів, залежно від кількості віртуальних туристів, гіди щодня будуть вмикати свої камери та вирушати подорожувати островом. Кількість людей, які можуть дивитися трансляцію таких турів наживо, необмежена, а от віртуальний ґеймпад переходить з рук в руки. Тож «поуправляти» гідом-фарерцем одному глядачеві можна не довше однієї хвилини.

Крихітні Фарерські острови тримають на диво високу планку туристичних рекламних кампаній. Свого часу вони нанесли себе на мапу Google Перегляд вулиць, прив’язавши камери на овець, що гуляють на вільному випасі. А раз на рік архіпелаг «зачиняється на генеральне прибирання» і перестає приймати туристів. Окрім тих, звісно, хто готові закачати рукави та піти чистити пляжі. Обидві ці кампанії здобули неабияку популярність, і третя з них, дистанційний туризм, має всі шанси повторити їх успіх.

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...