Дистанційний туризм: Фарерські острови перетворили тури на онлайн-гру

Фарерські острови, чиї туристичні кампанії йдуть зі слоганом «Недоторканні, недосліджені, неймовірні», є віддаленим і малонаселеним архіпелагом з 18 островів у Північній Атлантиці. Вони відомі своїми суворими північними ландшафтами, які продуваються всіма вітрами. Але хоча населення архіпелагу становить лише 53000 осіб (навіть менше, ніж овець, яких там живе 80000), цей автономний район Данії знає, як заманити до себе туристів. У центрі уваги нової туристичної кампанії опинилися віртуальні тури, організовані у стилі комп’ютерних ігор. Завдяки ним туристи (що сидять собі вдома на карантині) мають можливість побачити цей північний край, його рівнини, скелі та фіорди, безпосередньо очима його жителів, які подорожують островами пішки, верхи на конях, човном чи гелікоптером.

Як «Сімси», але в реалі

Бюро туризму Фарерських островів стверджує, що ця пропозиція задумана як спосіб допомогти людям «забути, хоч ненадовго, про соціальну ізоляцію». Таким чином віртуальні туристи мають змогу піднятися в гори чи побачити зблизька водоспади, «управляючи» фарерцями, які виступають в якості гідів. Загалом, такий «Дистанційний туризм» (Remote Tourism) дещо нагадує гру «The Sims».

Вбудовані елементи онлайн-гри дозволяють туристам, використовуючи віртуальний ґеймпад, подавати команди місцевим жителям-провідникам, якою дорогою піти, куди повернути і взагалі йти, бігти чи стрибати. (Схоже, окрім почуття гумору фарерці мають також непогану фізичну підготовку та залізні нерви.)

За словами креаторів, така технологія використовується у рекламній кампанії вперше і вона передбачає певні запобіжні заходи, щоб місцеві жителі не наражалися в процесі на небезпеку.

Такі віртуальні тури розпочалися на Фарерських островах відучора. Протягом наступних 10 днів, залежно від кількості віртуальних туристів, гіди щодня будуть вмикати свої камери та вирушати подорожувати островом. Кількість людей, які можуть дивитися трансляцію таких турів наживо, необмежена, а от віртуальний ґеймпад переходить з рук в руки. Тож «поуправляти» гідом-фарерцем одному глядачеві можна не довше однієї хвилини.

Крихітні Фарерські острови тримають на диво високу планку туристичних рекламних кампаній. Свого часу вони нанесли себе на мапу Google Перегляд вулиць, прив’язавши камери на овець, що гуляють на вільному випасі. А раз на рік архіпелаг «зачиняється на генеральне прибирання» і перестає приймати туристів. Окрім тих, звісно, хто готові закачати рукави та піти чистити пляжі. Обидві ці кампанії здобули неабияку популярність, і третя з них, дистанційний туризм, має всі шанси повторити їх успіх.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.