Дистанційний туризм: Фарерські острови перетворили тури на онлайн-гру

Фарерські острови, чиї туристичні кампанії йдуть зі слоганом «Недоторканні, недосліджені, неймовірні», є віддаленим і малонаселеним архіпелагом з 18 островів у Північній Атлантиці. Вони відомі своїми суворими північними ландшафтами, які продуваються всіма вітрами. Але хоча населення архіпелагу становить лише 53000 осіб (навіть менше, ніж овець, яких там живе 80000), цей автономний район Данії знає, як заманити до себе туристів. У центрі уваги нової туристичної кампанії опинилися віртуальні тури, організовані у стилі комп’ютерних ігор. Завдяки ним туристи (що сидять собі вдома на карантині) мають можливість побачити цей північний край, його рівнини, скелі та фіорди, безпосередньо очима його жителів, які подорожують островами пішки, верхи на конях, човном чи гелікоптером.

Як «Сімси», але в реалі

Бюро туризму Фарерських островів стверджує, що ця пропозиція задумана як спосіб допомогти людям «забути, хоч ненадовго, про соціальну ізоляцію». Таким чином віртуальні туристи мають змогу піднятися в гори чи побачити зблизька водоспади, «управляючи» фарерцями, які виступають в якості гідів. Загалом, такий «Дистанційний туризм» (Remote Tourism) дещо нагадує гру «The Sims».

Вбудовані елементи онлайн-гри дозволяють туристам, використовуючи віртуальний ґеймпад, подавати команди місцевим жителям-провідникам, якою дорогою піти, куди повернути і взагалі йти, бігти чи стрибати. (Схоже, окрім почуття гумору фарерці мають також непогану фізичну підготовку та залізні нерви.)

За словами креаторів, така технологія використовується у рекламній кампанії вперше і вона передбачає певні запобіжні заходи, щоб місцеві жителі не наражалися в процесі на небезпеку.

Такі віртуальні тури розпочалися на Фарерських островах відучора. Протягом наступних 10 днів, залежно від кількості віртуальних туристів, гіди щодня будуть вмикати свої камери та вирушати подорожувати островом. Кількість людей, які можуть дивитися трансляцію таких турів наживо, необмежена, а от віртуальний ґеймпад переходить з рук в руки. Тож «поуправляти» гідом-фарерцем одному глядачеві можна не довше однієї хвилини.

Крихітні Фарерські острови тримають на диво високу планку туристичних рекламних кампаній. Свого часу вони нанесли себе на мапу Google Перегляд вулиць, прив’язавши камери на овець, що гуляють на вільному випасі. А раз на рік архіпелаг «зачиняється на генеральне прибирання» і перестає приймати туристів. Окрім тих, звісно, хто готові закачати рукави та піти чистити пляжі. Обидві ці кампанії здобули неабияку популярність, і третя з них, дистанційний туризм, має всі шанси повторити їх успіх.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...