Рекламні банери свого часу створювалися з певною метою. Але часи змінюються, а з ними змінюється й ефективність цього виду реклами. Вкрай важливо знати, коли вони спрацьовують, а коли — ні, і чим їх можна замінити. І ось декілька відповідей на ці запитання.

Від часу свого створення рекламні банери встигли сильно змінитися. Адже розпочиналися вони як спосіб «перехитрити» інтернет-користувачів, щоб ті клацнули на банер. І хоча зараз вони цілком здатні донести до аудиторії підкріплене даними послання, стратегія банерної реклами продовжує втрачати свою ефективність. Проблема в тому, що банери, може, й еволюціонували, але й інтернет-користувачі теж.

Здатність людини повністю ігнорувати навіть найактуальнішу інтернет-рекламу та найбільш шокуючі банери зробила користувачів практично невразливими до впливу банерної реклами. Більше того, блокувальники реклами зараз переживають сплеск популярності.

Проблема полягає також у тому, що ми останнім часом можемо спостерігати своєрідне «пророцтво, яке саме себе справджує». Чим більше користувачі уникають рекламних банерів, тим менше компанії готові витрачати на таку рекламу. А це, в свою чергу, робить банерну рекламу ще менш ефективною. І не лише через те, що компанія її менше замовляє, але й тому, що зусиль у неї, пропорційно дедалі меншому бюджету, вкладається все менше.

Ще одна проблема виникає з того, що далеко не всі маркетологи завдають собі клопоту ретельно перевірити, де саме опиниться банер. А це часом ризикує обернутися дуже невдалим розміщенням. Наприклад, банер, що рекламує новий рок-гурт, не принесе багато користі біля статті про музику кантрі. А якщо вам не пощастить, то він ще й розлютить цільову аудиторію сайту. І от такі помилки поступово й підточують ефективність рекламних банерів.

Головний конкурент рекламного банера

І ще одна річ, яка применшує ефективність банерів, це ефективність всіх інших видів реклами, які здатні виходити на споживача через різні канали та завдяки зібраним даним бути дуже персоналізованими. Як наслідок, ми бачимо, що зовнішня реклама виходить на новий етап розвитку, а реклама на телебаченні та стрімінгових сервісах переживає злет своєї популярності.

Багато медіапублікацій зараз пропонує розміщення спонсорського контенту, який, щоб зацікавити читачів, набуває вигляду повноцінної статті. Зокрема, особливою популярністю зараз користується реклама на Facebook та YouTube, оскільки вона апелює до аудиторії як великих, так і малих брендів.

У рекламних банерів є дві основні мети: переконати клацнути на банер або зацікавити у продукті чи послузі настільки, щоб користувач відвідав сайт, навіть якщо він на банер не клацне.

І незалежно від того, чи досягнете ви бодай однієї мети, платитимете ви за розміщення банера повну ціну. На відміну від цього, той же YouTube пропонує схему, за якою ви платите лише за ту рекламу, яка була переглянута до кінця. Тому неважко уявити собі, на користь чого рекламні банери поступово здають свої позиції.

Автор статті — Корі Шмідт, директор з маркетингу агенції Canto

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Docudays

Фестиваль 17 Docudays UA відбудеться онлайн

Цього року у зв’язку з карантином організатори вирішили провести 17 Docudays UA онлайн з 24 квітня по 3 травня! Усі фестивальні ...

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...