И баннеры, и полноэкранные объявления одинаково неэффективны

Для того чтобы лучше понять, почему менее одного процента читателей «кликают» на медийную рекламу, ученые несколько недель тестировали 30 взрослых в лаборатории с использованием систем слежения за глазами, электроэнцефалографии, биометрических сканеров для измерения реакции.

Среднее время, потраченное на просмотр баннера, не превышает 200 миллисекунд, а время, потраченное на полноэкранные объявления, – 800 миллисекунд, что ничтожно мало, говорится в научной статье, опубликованной в Advertising Research Foundation.

«Как только глаза доходят до объявления, они сразу «перепрыгивают» и продолжают чтение, как будто рекламы там и не было», – рассказывают авторы исследования о результатах.

Ученые отмечают, что значительную часть времени, потраченного на полноэкранную рекламу, пользователь сосредоточен не на объявлении, а на поиске кнопки «Х», закрывающей его.


Подробнее:http://adindex.ru/news/mobile/2016/07/4/134850.phtml

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.