Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме за запуск і розвиток офісу.
«Нам подобається те, що ми робимо. Ми любимо цю гру. Вихід на американський ринок дасть нам можливість поставити рівень складності гри на максимум. Америка — це країна підприємництва, тут його ген прививають дітям вже у дитсадочку. Тому бізнеси з найцікавішими ідеями тут всюди, і всім їм потрібен маркетинг і брендинг, стратегія та креатив.
Хочеться робити амбітні проекти, бути частиною чогось великого, грандіозного. Якість робіт та міжнародні нагороди вже давно зробили Банду агентством світового рівня. Тепер ми наважилися зафіксувати це фізично. У нас уже є в роботі 4 проекти на американьскому ринку: розробка айдентики для промо-кампанії Голлівудського фільма, створення брендів для двох інвестиційних фондів, також готуємося запустити на ринок новий канабіс бренд», — коментує Павло Вржещ, співзасновник banda.
Засноване у 2011 Павлом Вржещем, Єгором Петровим и Ярославом Сердюком креативне агентство banda цього року здобуло титул найефективнішого незалежного агентства у світі за результатами Effie Index.
У 2018 banda — aгентство року найвідомішого дизайн-конкурсу світу Red Dot design awards. За 8 років існування Banda зібрала великий список клієнтів, серед яких такі бренди, як: Monobank, Comfy, ПриватБанк, Budweiser, Borjomi, Eurovision, Uber, KAN, Goodwine, Prom.ua, MacPaw. Роботи banda довели свою ефективність на 30 ринках, включаючи ринок Австрії, Іспанії, Америки і Швеції. Відрізняючись випуклим креативом та незвичним підходом до стратегії, banda здобула свій стиль, який помітно впливає на українську рекламу.
А нещодавно Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями.