2020 Global Effie Index: Banda — найефективніше незалежне рекламне агентство світу

Премія Effie була започаткована у 1968 році Американською маркетинговою асоціацією Нью-Йорка для того, щоб відзначати рекламні кампанії, що демонтструють рекордну ефективність по всьому світу. Сьогодні Effie Awards — це найвище визнання успішності маркетингової активності компаній.

Після того, як премії знаходять своїх володарів по всій планеті, формується загальний рейтинг. Global Effie Index аналізує та ранжує дані фіналістів та переможців з понад 50-ти країн світу. 

Всі бренди та компанії, що включені до Effie Index, проходять ретельну оцінку своїх результатів провідними експертами у сфері маркетингу. В конкурсі беруть участь міжнародні бренди, рекламні холдинги, мережеві та незалежні агентства.

Рейтинг Effie 2020

Рейтинг 2020 року відображує підбірку з понад 4000 переможців та фіналістів Effie по всьому світу, які оголошені у період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року. 

  • Найефективнішим рекламодавцем 2020 став Unilever. 
  • Coca-Cola посунула McDonald’s на 2-е місце у рейтингу Найефективнішого бренду.
  • Найефективніша рекламна група 2020 — WPP Group.
  • Серед мережевих агентств найефективнішим обрали McCann Worldgroup. 
  • А найеефективнішим незалежним рекламним агентством було визнано українське агентство banda.
Banda — найефективніше незалежне агентство світу за версією Effie

Рецепт успіху від banda

«Почему реклама, которую делает banda, настолько эффективна? Потому что мы “раскодировали безупречность”. И проделываем это со всеми нашими клиентами. 

Креативность заключается не в том, чтобы производить впечатление на людей, а в том, чтобы быть с ними честными. 
Самое важное, что сейчас должен делать бренд в мире своих коммуникаций, — это быть искренним. Мы вошли в эпоху открытости. Больше нет b2c или b2b, теперь это h2h: Human to Human», — коментує Ярослав Сердюк, співзасновник banda.  

Мы верим, что креативность способна двигать экономику и общество вперед и очень рады, что наши выпуклые идеи показывают такие результаты, еще раз подтверждая, что креативность = эффективность.

«Несмотря на то, что индустрия переживает изменения и кризис, маркетологи, которые вошли в рейтингов Effie Index, демонстрируют непоколебимую преданность эффективности маркетинга. Эффективность важна как никогда, особенно во времена экономической неопределенности. Индекс демонстрирует замечательные примеры компаний, которые способствовали росту брендов во всем мире. От имени Effie Worldwide я хотела бы поздравить всех, кто вошел в рейтинг 2020», — Трейси Алфорд, President & CEO Effie Worldwide.

Banda — найефективніше незалежне агентство світу за версією Effie

Більше деталей про всесвітній рейтинг — за посиланням.


Читайте також: Prom.ua разом з Banda зняли ролик, щоб підтримати та подякувати всім домашнім працівникам і підприємцям. Усім, хто продовжує працювати та не дає Україні зупинитися.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). Організатором Форуму виступили ГО «Точка опори ЮА», Рада жіночих ініціатив ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Проєкт Guideline від Google був розроблений, щоб люди з порушеннями зору могли брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон.

АЗК WOG запустив проєкт з переробки кавової гущі

АЗК WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) в рамках ЕКО-платформи «До природи з добром» запустили проєкт з ...