Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями.

Утілюючи стратегію розвитку та розширення позицій MSL у Європі, українська локальна команда створює цілісні комунікаційні стратегії. Вони забезпечують стійкий вплив та довгостроковий ефект, завдяки інтеграції експертиз всередині групи та інфлуенсер-маркетингу. Агенція MSL надає повний спектр PR-послуг. Це включає комплексні PR-кампанії, корпоративний та бренд-PR, антикризові комунікації, івенти, CSR-проєкти та співпрацю із лідерами думок. Завдяки глобальному інструменту Fluency MSL Ukraine створює повномасштабні та персоналізовані кампанії та активації із локальними інфлуенсерами.

Очолила MSL Ukraine Олена Суханова, яка має 20 років досвіду у рекламі. Вона управляла командами у креативних та комунікаційних агенціях. Також Олена має досвід роботи з великими міжнародними та локальними клієнтами повного комунікаційного циклу. Такий цикл включає комплексне стратегічне планування та інтеграційний підхід з використанням усіх видів комунікації (ATL, BTL, PR). Протягом останніх 9 років Олена керувала креативною агенцією та напрацювала необхідний пул навичок задля запуску MSL в Україні.

Olena Sukhanova - Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL
Олена Суханова

«Publicis Groupe кілька років тому взяла курс на інтеграційний підхід у побудові комунікацій, тож запуск MSL в Україні був лише питанням часу. Ми і раніше надавали PR-послуги своїм клієнтам через відповідний департамент у креативній агенції Saatchi&Saatchi. Завдяки чому маємо гідний досвід  роботи у PR. Відтепер, маючи доступ до стратегічних інструментів MSL, кращих світових кейсів, у нас з’явилось ще більше можливостей, щоб у ці непрості часи допомагати нашим клієнтам будувати стійкі зв’язки зі споживачами», — прокоментувала запуск агенції директорка з креативних сервісів Publicis Groupe Ukraine Олена Бакум-Рамола.

Elena Bakum Ramola - Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL
Олена Бакум-Рамола

«Україна є одним із найбільш динамічних ринків Центральної та Східної Європи. Відкриваючи офіс у Києві мережа MSL отримує прекрасні можливості та численні переваги для існуючих та потенційних клієнтів, що стосується якості, доступу до стратегічних інструментів та можливості миттєво отримати аудиторію, що налічує 40 мільйонів. У цей час безпрецедентних змін у рекламній індустрії я щиро вірю, що ми володіємо таким багатим набором продуктів, які посилять комунікаційні сервіси і допоможуть локальним лідерам вивести агенцію на ТОП-ові позиції на ринку PR в Україні. Я переконаний, що Олена і її команда володіють таким міксом професіоналізму, креативності та ефективності, який ми цінуємо найбільше», — резюмував MSL CEE CEO Sebastian Stępak.

Мережа MSL протягом останніх років активно розвивається у Центральній та Східній Європі й налічує офіси у Польщі, Болгарії, Румунії, Словенії, Туреччині, Чеській Республіці та відтепер в Україні. Структура мережі побудована на системі хабів. Україна входить до регіону ЦСЄ під керівництвом  Себастьяна Хейновскі, CEO MSL CEE та CGO Publicis Groupe Poland. Команда регіону налічує більше 200 працівників. За результатами EMEA SABRE Awards 2019, компанія стала комунікаційною агенцією року в Східній Європі (Eastern European Consultancy of the Year 2019).

msl - Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL


Читайте також: No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon завершено

Статистика KYIV MEDIA WEEK Global Marathon: 10-й ювілейний міжнародний медіафорум зібрав майже 3000 учасників із 52 країн світу! 14 вересня ...

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...