Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями.

Утілюючи стратегію розвитку та розширення позицій MSL у Європі, українська локальна команда створює цілісні комунікаційні стратегії. Вони забезпечують стійкий вплив та довгостроковий ефект, завдяки інтеграції експертиз всередині групи та інфлуенсер-маркетингу. Агенція MSL надає повний спектр PR-послуг. Це включає комплексні PR-кампанії, корпоративний та бренд-PR, антикризові комунікації, івенти, CSR-проєкти та співпрацю із лідерами думок. Завдяки глобальному інструменту Fluency MSL Ukraine створює повномасштабні та персоналізовані кампанії та активації із локальними інфлуенсерами.

Очолила MSL Ukraine Олена Суханова, яка має 20 років досвіду у рекламі. Вона управляла командами у креативних та комунікаційних агенціях. Також Олена має досвід роботи з великими міжнародними та локальними клієнтами повного комунікаційного циклу. Такий цикл включає комплексне стратегічне планування та інтеграційний підхід з використанням усіх видів комунікації (ATL, BTL, PR). Протягом останніх 9 років Олена керувала креативною агенцією та напрацювала необхідний пул навичок задля запуску MSL в Україні.

Олена Суханова

«Publicis Groupe кілька років тому взяла курс на інтеграційний підхід у побудові комунікацій, тож запуск MSL в Україні був лише питанням часу. Ми і раніше надавали PR-послуги своїм клієнтам через відповідний департамент у креативній агенції Saatchi&Saatchi. Завдяки чому маємо гідний досвід  роботи у PR. Відтепер, маючи доступ до стратегічних інструментів MSL, кращих світових кейсів, у нас з’явилось ще більше можливостей, щоб у ці непрості часи допомагати нашим клієнтам будувати стійкі зв’язки зі споживачами», — прокоментувала запуск агенції директорка з креативних сервісів Publicis Groupe Ukraine Олена Бакум-Рамола.

Elena Bakum-Ramola
Олена Бакум-Рамола

«Україна є одним із найбільш динамічних ринків Центральної та Східної Європи. Відкриваючи офіс у Києві мережа MSL отримує прекрасні можливості та численні переваги для існуючих та потенційних клієнтів, що стосується якості, доступу до стратегічних інструментів та можливості миттєво отримати аудиторію, що налічує 40 мільйонів. У цей час безпрецедентних змін у рекламній індустрії я щиро вірю, що ми володіємо таким багатим набором продуктів, які посилять комунікаційні сервіси і допоможуть локальним лідерам вивести агенцію на ТОП-ові позиції на ринку PR в Україні. Я переконаний, що Олена і її команда володіють таким міксом професіоналізму, креативності та ефективності, який ми цінуємо найбільше», — резюмував MSL CEE CEO Sebastian Stępak.

Мережа MSL протягом останніх років активно розвивається у Центральній та Східній Європі й налічує офіси у Польщі, Болгарії, Румунії, Словенії, Туреччині, Чеській Республіці та відтепер в Україні. Структура мережі побудована на системі хабів. Україна входить до регіону ЦСЄ під керівництвом  Себастьяна Хейновскі, CEO MSL CEE та CGO Publicis Groupe Poland. Команда регіону налічує більше 200 працівників. За результатами EMEA SABRE Awards 2019, компанія стала комунікаційною агенцією року в Східній Європі (Eastern European Consultancy of the Year 2019).

msl


Читайте також: No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.