Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На це вказують дані нового дослідження соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone.

Українська аудиторія Facebook та Instagram з липня 2020-го зросла на 1 млн кожна – до 16 та 14 млн відповідно. Кількість користувачів Facebook Messenger збільшилась на 800 тисяч – до 10 млн. А за допомогою рекламних інструментів Facebook тепер можна охопити на 1 млн користувачів більше, тобто 22 млн.

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

Жителі майже усіх областей України віддають перевагу Facebook.

Винятком є три регіони: Харківська область, де Instagram має проникнення 38% проти 35% у Facebook, Одеська (42% та 41% відповідно) та Запорізька (36% та 35% відповідно). Facebook найпопулярніший у Київській (57%), Львівській (48%) та Дніпропетровській (48%) областях. Найнижче проникнення – у Кіровоградській (34%).

Найвище проникнення Instagram – у Київській (51%), Одеській (42%) та Дніпропетровській (41%) областях. Найменш популярною соцмережа є у Кіровоградській області (26%).

Дослідження соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone

У більшості обласних центрів Instagram випередив Facebook за динамікою приросту. Спад проникнення Instagram відбувся у двох містах – Вінниці (-2,7%) та Полтаві (-3%). Натомість частка користувачів Facebook зменшилася у 6 обласних центрах (найбільший спад – понад 10% у Вінниці).

Instagram випереджає Facebook за часткою користувачів серед українців до 29 років.

При чому серед 18-23-річних та 25-26-річних рівень проникнення перевищує показник 100%. Це можна пояснити тим, що у молодих користувачів можуть бути декілька акаунтів у соцмережі чи наявність фейкових сторінок.

Обидві соцмережі продемонстрували зростання кількості користувачів у більшості вікових груп за останні пів року. Найбільший спад користувачів Facebook та Instagram зафіксовано серед 19-річних (понад 50 тис.). Facebook випереджає Instagram за збільшенням кількості користувачів у вікових групах 37-38 років та 52+ років.

Частка користувачів, які заходять у Facebook з десктопу знизилась на 8%.

Повна версія дослідження plusone доступна за посиланням.

Ілюстрація в заголовку: unsplash.com


Читайте також:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані свого рейтингу, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...