Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки можна зробити, переглянувши нове дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine.

З ініціативи комунікаційної групи dentsu Ukraine HypeAuditor проаналізував ринок і склав список топ-10 українських insta-акаунтів, які отримали найбільш високий приріст аудиторії за 2020 рік. Усі ці користувачі набрали за цей період від 1 млн підписників.

Відкриває список одна з найпопулярніших insta-мам, блогерка Софія Стужук (@sofia_stuzhuk). Аудиторія дівчини збільшилася майже на 3 млн осіб і досягла 5,5 млн. Трохи меншого успіху досягла Юлія Вербинець (@verbaaa), яка веде популярний лайфстайл блог. Одна з наймолодших українських інфлюенсерів в Instagram зібрала в себе на сторінці 2,5 млн нових підписників в 2020. Трійку найактивніших закрив Євген Комаровський (@doctor_komarovskiy) — лікар-педіатр вищої категорії, кандидат медичних наук, письменник і телеведучий. На тлі загального збільшення інтересу до теми здоров’я його аккаунт виріс за минулий рік на 2,2 млн користувачів. Аудиторія лікаря є однією з найбільших в українському Instagram і налічує 9,1 млн осіб.

Також в десятку акаунтів, які отримали найбільше нових підписників, увійшли молода мама Анастасія Стадник (@n.stadnyk), популярна YouTube-блогерка Алена Венум (@alana_venum) і відома українська блогерка в TikTok, учасниця проекту «Dream Team House» — Ліана Сулейманова (@lianayel).

Дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

«2020 й здивував багато чим, а з точки зору споживання контенту – взагалі підірвав. Опинившись в першій ізоляції, коли робочі процеси тільки налаштовувалися, а загальний рівень тривожності був на піку – люди шукали підтримки різного типу. Це безпосередньо вплинуло на інтерес до інфлюенсерів. І особливо до тих, хто міг виступити експертом в нагальних питаннях, чи дати корисний безкоштовний контент. Більшість лідерів думок з користю для себе застосували цей тренд. І це дуже правильно, тому що подібний сплеск інтересу до людей в соцмережах навряд чи повториться в найближчому майбутньому», — коментує Оксана Стехіна, Chief Business Development Officer dentsu Ukraine.

Повне дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine можна знайти за посиланням.


Читайте також: 10 способів використання Instagram Guides у маркетингу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.