«Алло, не спиш? Я тебе кохаю». TABASCO створило валентинки для українських брендів

Креативне агентство TABASCO створило валентинки, якими освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям, з якими реалізовує соціальні проєкти.

«Алло, не спиш? Я тебе кохаю». TABASCO створило валентинки для українських брендів

14 лютого агентство Tabasco на своїх сторінках у Facebook та Instagram освідчилося українським брендам із банківського, FMCG-, ритейл-, телекомсектору, ринку нерухомості, ЗМІ та благодійним фондам. Креативники Tabasco створили індивідуальні валентинки для компаній, обігравши їхні назви або сфери діяльності.

TABASCO створило валентинки

Наприклад, для Хладопром (морозиво «Хрещатик», «Каштан») з’явилась валентинка «Заради тебе не шкода і розтанути», для фармакологічної компанії «Дарниця» — «Кохання — найкращі ліки», для «Україна БЕЗ Сміття» — «Люблю усі твої сорти кохання».

Усі валентинки у FB

Усі валентинки в Instagram


Також до Дня всіх закоханих мережа супермаркетів «Сільпо» розмістила під закладами мереж-конкурентів білборди з зізнанням у коханні. А Mastercard провела дослідження Mastercard Love Index і визначила тренди Дня святого Валентина-2021. А команди агенції VIVID разом з Admixer Advertising спеціально до Дня закоханих створили теметичний тест, який показує — на що схожа твоя любов до діджиталу. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.