«Алло, не спиш? Я тебе кохаю». TABASCO створило валентинки для українських брендів

Креативне агентство TABASCO створило валентинки, якими освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям, з якими реалізовує соціальні проєкти.

«Алло, не спиш? Я тебе кохаю». TABASCO створило валентинки для українських брендів

14 лютого агентство Tabasco на своїх сторінках у Facebook та Instagram освідчилося українським брендам із банківського, FMCG-, ритейл-, телекомсектору, ринку нерухомості, ЗМІ та благодійним фондам. Креативники Tabasco створили індивідуальні валентинки для компаній, обігравши їхні назви або сфери діяльності.

TABASCO створило валентинки

Наприклад, для Хладопром (морозиво «Хрещатик», «Каштан») з’явилась валентинка «Заради тебе не шкода і розтанути», для фармакологічної компанії «Дарниця» — «Кохання — найкращі ліки», для «Україна БЕЗ Сміття» — «Люблю усі твої сорти кохання».

Усі валентинки у FB

Усі валентинки в Instagram


Також до Дня всіх закоханих мережа супермаркетів «Сільпо» розмістила під закладами мереж-конкурентів білборди з зізнанням у коханні. А Mastercard провела дослідження Mastercard Love Index і визначила тренди Дня святого Валентина-2021. А команди агенції VIVID разом з Admixer Advertising спеціально до Дня закоханих створили теметичний тест, який показує — на що схожа твоя любов до діджиталу. 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...