Напередодні Дня закоханих мережа супермаркетів «Сільпо» зізналося в коханні конкурентам

До Дня всіх закоханих мережа супермаркетів «Сільпо» розмістила під закладами мереж-конкурентів білборди з зізнанням у коханні. Об’єктами нестримного кохання «Сільпо» стали мережі АТБ, Novus, «Велика Кишеня» та Metro.

Напередодні Дня закоханих мережа супермаркетів «Сільпо» зізналося в коханні конкурентам

«Іноді любов зустрічається у зовсім несподіваних місцях. Ми зізнаємося у своїх почуттях “АТБ”, “Біллі” та “Еко-маркету”. А ще — любим “Форі”, “Фоззі” і “Великій кишені”, чудовим “Варусу”, “Новусу”, “Трашу”, “Ашану”, “Гудвайну”, “Метро” та іншим мережам по всій Україні. Ви всі надихаєте, зачаровуєте і закохуєте в себе. Кожен із вас заслуговує на щиру, безмежну й віддану любов. Знайте — «Сільпо» loves You!», — пише мережа супермаркетів «Сільпо» у пості на своїй Facebook-сторінці.

Напередодні Дня закоханих мережа супермаркетів «Сільпо» зізналося в коханні конкурентам

Чи буде це кохання взаємним? Відповіді поки нема….

Напередодні Дня закоханих мережа супермаркетів «Сільпо» зізналося в коханні конкурентам
Напередодні Дня закоханих мережа супермаркетів «Сільпо» зізналося в коханні конкурентам

Джерело


Читайте також: Машинний креатив та валентинки — наочний доказ того, що штучний інтелект не розуміє романтики.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.