Mastercard Love Index: романтична вечеря, прогулянка містом і кіномарафон — тренди Дня святого Валентина

Згідно зі щорічним дослідженням Mastercard Love Index, за останнє десятиліття витрати українців на подарунки та враження до Дня закоханих виросли більш ніж у 10 разів. У той час, як у середньому в Європі цей показник збільшився лише в 3 рази. Крім того, онлайн-технології все частіше допомагають українцям знаходити кохання: кожен п’ятий опитаний зазначив, що познайомився зі своєю другою половинкою в інтернеті.

Тренди Дня святого Валентина-2021

Обмеження, пов’язані з коронавірусом, вплинули на плани закоханих до Дня святого Валентина. Цього року половина опитаних (51%) святкувала вдома за романтичною вечерею, при цьому 27% українців не витрачала час на приготування їжі та замовляла готові страви з доставкою додому, а третина (35%) — прогулялась зимовим містом. Також у планах українців на День закоханих —  кіномарафон (17%) та навіть домашній СПА-вечір (9%).

Попри домашні обставини, цього року День закоханих став для багатьох пар одним із найбільш пам’ятних. Понад 50% українських романтиків сказали, що у цьому році виявили більше творчості в процесі плануванні свята.

Пандемія, можливо, і обмежила особисті зустрічі, але точно не завадила людям шукати своє кохання. Згідно з результатами опитування, минулого року 21% респондентів зареєструвалися на сайтах знайомств, і кожному п’ятому українцю вдалося познайомитися зі своєю половинкою саме в інтернеті. Під нові реалії довелося адаптувати й зустрічі з потенційними обранцями: 19% респондентів побували на віртуальному побаченні через Zoom або інший засіб відеозв’язку.  

«2020 рік не був схожий на жоден попередній рік, але завдяки йому ми ще більше стали цінувати безцінні моменти, проведені з близькими та коханими людьми. Дані Mastercard Love Index уже котрий рік поспіль підтверджують, що українці все частіше інвестують у спільне дозвілля та романтичні враження, і ми впевнені, що ця тенденція буде тільки підсилюватися», говорить про тренди Дня святого Валентина-2021 Наталя Байдала, директорка із маркетингу Mastercard в Україні та Молдові.

Love-Index-MC_2021_UA

Стрибок «економіки любові» за 10 років

Із кожним роком все більше українців доєднуються до свята 14 лютого, і за останнє десятиліття витрати на подарунки та святкування кардинально виросли. Минулого року напередодні Дня святого Валентина українці витратили понад 560 млн грн, що в 10 разів більше, ніж у 2011-му.

Квіти традиційно є одним із найпопулярніших подарунків — витрати на них зросли більш ніж у 870 разів (+87 316%) у порівнянні з 2011 роком. З кожним роком українці все частіше вибирають у якості подарунка ювелірні прикраси — витрати у цій категорії за останні 10 років збільшились у 19 разів. Всього у 2020 році українці витратили на ювелірні вироби понад 73 млн грн.

Незмінним лишається і тренд на онлайн-покупки: за останні десять років кількість онлайн-транзакцій напередодні свята зросла більш ніж у 128 разів (+12 760%). І цього року кожен другий опитаний українець має намір купувати подарунки до Дня святого Валентина саме онлайн.


Читайте також: Українська дизайнерка Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.