Креативне агентство TABASCO створило валентинки, якими освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям, з якими реалізовує соціальні проєкти.
14 лютого агентство Tabasco на своїх сторінках у Facebook та Instagram освідчилося українським брендам із банківського, FMCG-, ритейл-, телекомсектору, ринку нерухомості, ЗМІ та благодійним фондам. Креативники Tabasco створили індивідуальні валентинки для компаній, обігравши їхні назви або сфери діяльності.
Наприклад, для Хладопром (морозиво «Хрещатик», «Каштан») з’явилась валентинка «Заради тебе не шкода і розтанути», для фармакологічної компанії «Дарниця» — «Кохання — найкращі ліки», для «Україна БЕЗ Сміття» — «Люблю усі твої сорти кохання».
Також до Дня всіх закоханих мережа супермаркетів «Сільпо» розмістила під закладами мереж-конкурентів білборди з зізнанням у коханні. А Mastercard провела дослідження Mastercard Love Index і визначила тренди Дня святого Валентина-2021. А команди агенції VIVID разом з Admixer Advertising спеціально до Дня закоханих створили теметичний тест, який показує — на що схожа твоя любов до діджиталу.