На MEGOGO з’явилися добірки улюблених фільмів від відомих українок

На медіасервісі MEGOGO з’явилися добірки улюблених фільмів від відомих українок. В ініціативі взяли участь 19 відомих дівчат із різних індустрій. Добірка «Красиві. Сильні. Незабутні» вже доступна у розділі «Фільми» або за посиланням.

Так, своїми улюбленими фільмами поділились:

  • музичні виконавиці Alina Pash, ONUKA, Христина Соловій;
  • спортсменки Лілія Подкопаєва, Дар’я Білодід, Еліна Світоліна;
  • дизайнерки Світлана Бевза, Валерія Гузема, Катя Сільченко;
  • художниці Ліліт Саркісян, Аліна Клейтман;
  • підприємиці Сабіна Мусіна та Вікторія Рєпа;
  • режисерка Таня Муіньо;
  • тревел-блогерка Маша Себова;
  • директорка Українського культурного фонду Юлія Федів;
  • креативна директорка Українського інституту Тетяна Філевська;
  • культурна менеджерка Катя Тейлор;
  • генеральна продюсерка Одеського міжнародного кінофестивалю Юлія Сінькевич. 
на MEGOGO з’явилися добірки улюблених фільмів відомих українок

«Попереду не просто перші весняні вихідні, але й чудова нагода вкотре поговорити про силу й відвагу кожної жінки. Аби будь-яка розмова завершувалась хорошим фільмом — ми звернулись за кінорекомендаціями саме до тих, хто справді надихає. 19 успішних дівчат порадили більш як 50 кінострічок», — розповідає Валерія Толочина, директорка із маркетингу MEGOGO.

Добірки фільмів від відомих українок «Красиві. Сильні. Незабутні» на MEGOGO має як українські, так і світові знакові стрічки. Наприклад, серед рекомендацій можна знайти трагікомедію українського режисера Антоніо Лукіча «Мої думки тихі», драму «Хлопчик у смугастій піжамі», а також оскароносну стрічку «Зелена книга» та інші. До добірки увійшли як безкоштовні фільми, так і ті, що входять у передплати або доступні за поштучною покупкою.


А ми нагадуємо, що нещодавно MEGOGO анонсував старт власного виробництва аудіосеріалів.

І рекомендуємо вам дізнатись про те, які уроки креативна спільнота може почерпнути у легендарних кінематографістів, таких як Тім Бертон, Стенлі Кубрік, Крістофер Нолан та інших. Колишній віцепрезидент з маркетингу Warner Brothers Studios Джейсон Беван розповів про це під час онлайн-заходу LIONS Live.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.