MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений до 60-ї річниці пам’яті трагедії. Проєкт складається із 6-ти епізодів, кожен з яких розповідатиме деталі найбільшої техногенної катастрофи в історії Києва.

Аудіосеріал створено у документально-художньому жанрі. Вперше в Україні до виробництва аудіопроєкту залучено кінорежисера та акторський склад.

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Наразі на етапі виробництва ще близько десяти аудіосеріалів, які протягом року будуть представлені слухачам. Серед них: проєкт на основі листувань Лесі Українки; історія про подорож на Антарктиду; документальний проєкт до річниці катастрофи на Чорнобильській АЕС; історії за мотивами оповідань Ірени Карпи та інші. 

«Наш перший аудіосеріал присвячений Куренівській трагедії. Про цю подію багато чули, але мало хто знає деталі. У аудіосеріалі ми відновили події 1961 року і розповіли історію людських доль. Що стосується саме формату аудіосеріалу це, по суті, наративний подкаст. В основі повноцінна історія, документальна або художня, з детально пропрацюваним сюжетом, персонажами і подіями. У наших аудіосеріалів є режисери та акторський склад. Історії розділені на короткі серії, аби зручніше було слухати на ходу і не доводилося переривати розповідь на півслові, руйнуючи при цьому всю магію історії. Такий формат не новий у світі. Величезна кількість художніх і документальних наративних подкастів створюється зараз провідними світовими студіями. Але в Україні саме такий формат представлений вперше», — розповідає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

Робота над аудіосеріалом «Куренівка: історія київського потопу» тривала близько 3 місяців. Команда проєкту спілкувалась із очевидцями аварії, опрацьовувала матеріали трагедії. До роботи також було запрошено експертів, які досліджують історію України. 

Режисер та сценарист аудіосеріалу про Куренівську трагедію — Корній Грицюк, звукорежисери — Василь Явтушенко та Ася Федоськіна. Серед акторів: Римма Зюбіна, Андрій Куликов, Денис Шацький та інші. Наукові експерти: Віктор Крупина, кандидат історичних наук, старший науковий співробітник Інституту історії України Національної академії наук України; Оксана Довгополова, докторка філософських наук, професорка Одеського національного університету; Казимир Брамський, інженер, історик електричного транспорту Києва, ветеран праці; Кирило Степанець, дослідник Києва.

Прослуховування аудіосеріалів, як і подкастів, абсолютно безкоштовне та доступно у розділі «Аудіо» додатку MEGOGO на смартфонах на базі iOS та Android, в автомобілях із аудіосистемою Android Auto та Appe CarPlay.


Читайте також: Американський інститут кіномистецтва оголосив найкращі фільми і серіали, які вийшли в 2020 році.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як робособаки здатні вплинути на будівництво та архітектуру

Щоб з’ясувати, наскільки корисними можуть бути робособаки, Foster+Partners випустила робота Spot на ще не завершеній електростанції Battersea в Лондоні.

NASA обрало рішення українського розробника для онлайн-мапи марсохода

Американське космічне агентство NASA використовує рішення українського розробника Володимира Агафонкіна для створення онлайн-мапи свого нового марсохода Perseverance. Про це сам ...

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.