Bambuk Production та BURO Creative Lab відзняли перший digital-показ для українського бренду BEVZA

Bambuk Production, що входить до складу агенції Bambuk Design Studio, спільно з BURO Creative Lab, стали творчим партнером українського бренду BEVZA та відзняли перший масштабний digital-показ у межах New York Fashion Week.

За реалізацію візуальної концепції ролику відповідав режисер fashion-фільмів Ігор Стеколенко, а арт-директором проєкту стала авторка самої колекції — Світлана Бевза. 

Основна ідея  — зародження чогось нового після глобальних змін, викликаних пандемією. Для того, щоб втілити творчий задум, була знайдена найбільша в Україні циклорама, яка символізувала чистий аркуш паперу, з якого все і починається. 

«Робота була абсолютно змістовною і вільною у творчих проявах команди. Візуальна основа відео закладена в ідейній ДНК колекції — “чистий аркуш”, “вихідна точка”, “початок”, так ми пояснювали собі фактуру візуального ряду», — коментує Ігор Стеколенко, співзасновник BURO Creative Lab, режисер проєкту.

«Першочергово, ми розглядали варіант аутсайд-зйомки в полі, адже колекція  —  відсилання до української культури та цінностей. У перспективі, нескінченні засніжені простори донесли б ключове повідомлення дизайнерки. Але через температуру повітря, короткий світловий день і неможливість контролювати погоду в принципі, нам довелося від ідеї відмовитися. В межах локейшн-скаутингу, команда також їздила на Київське море, але локація мала більш скандинавський напрямок. Все ж таки, саме на закритому майданчику нам вдалося повністю передати дух колекції», — додає Марта Родіонова, co-founder Bambuk Production, продюсерка.

digital-показ для українського бренду BEVZA
digital-показ для українського бренду BEVZA

Головною музичною темою відео стала знана у всьому світі мелодія «Щедрик» в інтерпретації продюсерки Nastya Vogan.  

 Загалом, без урахування моделей, в проєкті було залучено 50 осіб. 


Читайте також: Українська дизайнерка Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше. Речі з колекції неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard®.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі». Засновниці проєкту «Читати Київ» – про народження ідеї та шляхи її втілення

Одним з лауреатів, які вибороли нещодавно Премію Українського Культурного Фонду став проєкт «Читати Київ». Особливістю цього проєкту, його двигуном стала ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...