• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

LIONS Live: які уроки креативна спільнота може почерпнути у легендарних кінематографістів

5 Березня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Джейсон Беван, колишній віцепрезидент з маркетингу Warner Brothers Studios, свого часу працював над багатьма з найуспішніших фільмів. Впродовж 60 років він спілкувався з режисерами, акторами та студіями, і цей досвід навів його на думку, що креативній спільноті не завадило б почерпнути у легендарних кінематографістів деякі уроки для своїх кампаній.

Ось що Джейсон Беван розповів про експоненційне мислення кінематографістів, яке варто було б задіяти і в креативних кампаніях.

1. Знайте свою тему, але не наслідуйте її стереотипи

Коли я лише починав працювати у Warner Brothers Studios, всі круті автомобілі у фільмах були блискучими, глянцевими та мали дві осі. Такими були машини Джеймса Бонда, такою була DeLorean з фільму «Назад у майбутнє»… Але Крістофер Нолан та його продакшн-дизайнер відкинули все це. Для трилогії «Темний лицар» вони створили новий Бетмобіль – матово-чорний і взагалі без передньої осі. Вони переосмислили і створили наново дизайн одного з найіконічніших автомобілів кінематографа.

Темний лицар

І дуже скоро численні суперкари світу почали імітувати вже цей дизайн – від матової фарби до вогняного вихлопу.

Крістофер Нолан дизайнером взагалі не був. Але коли дизайнери казали йому, що можливо, а що – ні, він дуже вибірково підходив до їх порад, оскільки іноді знання та досвід – це те, що тримає нас у старій колії звичного, безпечного та непоказного.

2. Хоробрість і впевненість у собі

В епоху серйозних, могутніх та пафосних супергероїв знадобилися неабияка зухвалість і готовність ризикнути, щоб переконати величезну студію Fox зняти «Дедпула».

Навіщо? Аж ніяк не для того, щоб просто створити смішне кіно. Насправді творці усіх великобюджетних фільмів мріють вирватися за рамки аудиторії, традиційної для обраного ними жанру. Вони прагнуть, щоб фільм одночасно приваблював 3-4 аудиторії: фанатів екшену, романтичних комедій, наукової фантастики тощо.

Згадайте «Джокера». Його творці позбулися гламуру супергеройських фільмів, помістивши «Джокера» у контекст жахливої психічної хвороби. У фільмі було чимало жорстоких сцен. Він становив величезний соціальний та комунікаційний ризик. Але свіжість, простота та впливовість ідеї принесли фільму визнання та успіх.

Хоакін Фенікс у ролі Джокера

Впевненість у собі є не менш важливою.

Впевненість у собі Волта Діснея була такою ж безмежною, як і збудована ним імперія. Він постійно прагнув вийти за властиві кінематографу обмеження і експериментував з ефектом вітру, температурою повітря та запахами за 80 років до появи концепції 4D. Він здійснив переворот в індустрії розваг, вперше реалізувавши ідею тематичного парку.

Мало хто з нас має шанси стати наступним Волтом Діснеєм, але чому ми в нього можемо повчитися, то це ламати ті фундаментальні обмеження, з якими змирилися інші.

3. Відкиньте обмеження, якими були скуті ваші попередники

Стенлі Кубрик був відомий тим, що він не визнавав тих практичних обмежень, які змушували всіх інших притримати коней. Його фільми здобули статус нетлінної класики і були саме такими, якими він їх бачив, для чого деякі великі сцени довелося відтворити фізично. Картини Кубрика знімалися майже без комп’ютерних спецефектів, а цим далеко не кожен фантастичний фільм похвалитися може.

Крістофер Нолан виніс для себе урок із досвіду Кубрика. Тому у фільмі «Початок» замість комп’ютерних спецефектів його команда спорудила цілий готельний коридор, що обертався по колу. І, так, він дійсно перевернув вантажівку на вулицях Чикаго, знімаючи «Темного лицаря».

Ось чому фільми Нолана та Кубрика не застарівають. Вони не втрачають сучасного вигляду і насолоджуються культовим статусом ще й тому, що всі ці іконічні сцени цілком реальні.

Повертаючись до Кубрика, згадаємо, що у фільмі «Баррі Ліндон», він хотів, щоб сцена освітлювалася лише свічками для збереження антуражу старовинного замку. Йому сказали, що це неможливо. Але режисер побачив відеозапис космосу та темного боку Місяця і звернувся до NASA з питанням, як вони це зробили. Він купив лінзи, які космічна агенція використовувала для таких зйомок, і обладнав ними кінокамери.

Коли легендарні кінематографісти відчувають, що вони на правильному шляху, вони докладають усіх зусиль для втілення своєї ідеї і навіть змушують великі кінокомпанії йти на ризик заради свого бачення.

4. Імерсивність – впливова річ

Багато хто знає, що фізичне занурення у свою роботу – потужний рушій креативності. Тім Бартон, наприклад, генерує свої кращі ідеї, побувавши на знімальному майданчику серед декорацій.

Тім Бартон

Кінематографісти подорожують світом, щоб особисто ознайомитися з локаціями фільму. Вони живуть своєю історією. А завдання маркетингу в кіноіндустрії – це, насамперед, занурити глядачів у фільм.

Маркетингову кампанію для фільму «На межі майбутнього» надихнув Том Круз, який на відміну від багатьох акторів сам виконує всі трюки. Тому журналістів, знаменитостей та творців контенту запросили на знімальний майданчик, навчили їх виконувати деякі трюки, нанесли їм грим, вдягли їх у костюми і відтворили з ними цілу сцену з фільму.

Ефект такої імерсивності був очевидним: це і ентузіазм медіаперсоналій, і якість створеного ними контенту.

Це стало ще одним доказом того, що занурення у світ, про який ви розповідаєте, допомагає не лише почати мислити по-новому, але й відпочити душею в умовах, далеких від повсякдення.

5. Насолоджуйтеся творчим процесом

Спокійна атмосфера – річ несумісна зі знімальними майданчиками. Винятком з цього правила став цикл фільмів про Гаррі Поттера.

Як зробити майданчик щасливим місцем? А дуже просто: діти.

В цих фільмах знімалися найкращі британські актори, але ролі у них були другого плану. А в центрі уваги були актори-діти, і це змінило все.

Фільми про Гаррі Поттера

Це був єдиний раз на моїй пам’яті, коли знімальна команда відчувалася як справжня родина. Насолода творчим процесом творила дива і об’єднувала людей.

Продюсер та його команда не могли цього не помітити і зі свого боку доклали всіх зусиль, щоб цією магією була просякнута кожна сцена. А в результаті ми отримали один із найуспішніших кіновсесвітів всіх часів.

Тож я сподіваюся, що наступного разу, коли ви будете дивитися успішний кінофільм, він вас не лише розважить, а й надихне.

Джерело

Теги: Lions Liveефективністькінокреативточка зору

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.