Бібліотека Creativity.ua-2020: топ-10 найпопулярніших матеріалів та добірка «вибір редакції»

Не будемо вкотре згадувати про те, яким складним видався 2020-й рік. Але, крім усіх складнощів, цей рік приніс медіа (як онлайн, так і друкованих) тонну цікавих інфоприводів, на основі яких журналісти та редактори готували для вас оперативні новини, круті кейси комунікаційних кампаній, корисні статі та пізнавальні інтерв’ю.

І медіа про креативні індустрії Creativity.ua не виняток. Тому ми пропонуємо згадати, які матеріали ви читали найчастіше, а також ділимось власною добіркою вартих прочитання статей та інтерв’ю.

Тож влаштовуйтесь зручніше та тисніть на посилання нижче. І дякуємо, що весь цей рік ви були з нами. Продовжуємо в такому ж темпі (і навіть швидше, краще, креативніше)!

Топ-10 найпопулярніших статей та інтерв’ю Creativity.ua:

Реклама з «полуничкою»: коли ок, а коли не ок використовувати секс у рекламі

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, розповів, як свого часу використовували секс у рекламі відомі бренди та чому з сексом у рекламі треба бути обережним.

Читайте статтю за цим посиланням.


7 надихаючих афірмацій для відновлення креативності

Афірмація (від лат. Affirmatio — підтвердження) — коротка фраза, що містить вербальну формулу, яка при багаторазовому повторенні закріплює необхідний образ або установку в підсвідомості людини, сприяючи поліпшенню її психоемоційного фону і стимулюючи позитивні зміни в її житті. Тренер-психолог, викладач Університету штату Аризона Уорд Ендрюс розказав про 7 афірмацій для відновлення креативності на роботі.

Читайте статтю за цим посиланням.


Необхідність — мати всіх винаходів: 7 порад на час епідемії від Grey Milan

У час, коли нам всім довелось пристосовувати свій робочий процес під нові умови, не зайвими будуть поради на час епідемії від Марти Ді Джироламо, гендиректорки італійського відділу Grey Group. Ось що з’ясували на власному досвіді італійські креатори з Мілану, для яких свого часу віддалена робота стала життєвою необхідністю.

Читайте статтю за цим посиланням.


Креатив, культура і філософія: інтерв’ю з доктором філософських наук Вахтангом Кебуладзе

Розмова з філософом не може торкатися лише однієї чи декількох вузьких тем. Тому що філософу властиво розглядати питання одразу з декількох проєкцій, під декількома кутами зору, інколи зовсім неочікуваними. Саме так і сталося в нашому інтерв’ю з доктором філософських наук, професором КНУ ім. Тараса Шевченка, відомим перекладачем Вахтангом Кебуладзе. Креатив, культура і філософія — ця тріада була в центрі уваги нашої багатопланової та багаторівневої бесіди ексклюзивно для Creativity.ua.

Читайте інтерв’ю за цим посиланням.


Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok 

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. На протяжении всех трех месяцев платформа оставалась самым скачиваемым неигровым приложением в мире.

Лето-2020 стало летом челленджа #взеркале, танцующих лам и облачного хлеба. Лето-2020 стало летом вирусных трендов, о которых стоит говорить и о которых нужно знать как инфлюенсерам, так и представителям маркетинговых команд брендов. Поэтому эксперты AIR Media-Tech — технологической медиакомпании, создающей продукты для продвижения креаторов и брендов на платформах YouTube, TikTok, Instagram, — подготовили подборку самых вирусных треков лета 2020 года.

Читайте статтю за цим посиланням.


Комунікаційні тренди-2020: візуалізація, диджиталізація, креатив

Експерти панельної дискусії «Тренди 2020» на форумі «Інновації в комунікаціях» спробували відтворити цілісну картину бачення векторів розвитку комунікацій в різних сферах бізнесу.

Читайте добірку трендів за цим посиланням.


Міністр культури Ткаченко про результати роботи, виклики та плани МКІП України

4 червня 2020 року Верховна Рада призначила Олександра Ткаченка новим міністром культури та інформаційної політики України. До цього ексгендиректор групи каналів «1+1 медіа» виконував обов’язки голови комітету ВР з питань гуманітарної та інформаційної політики.

Що міністерство і міністр культури Ткаченко встигли зробити за два місяці з дня призначення на посаду, які виклики стоять перед українською культурою загалом і МКІП України зокрема, а також у чому голова Мінкульту вбачає свій стратегічний фокус як міністра?

Читайте бліц-інтерв’ю Creativity.ua за цим посиланням.


Валерий Примост: Настоящий сторителлинг — всегда об изменении мира к лучшему

Известный писатель Валерий Примост выпустил новую дилогию «Сторителлинг и Цивилизация». Названия книг дилогии говорят сами за себя. Первая часть дилогии называется «Хозяева мира», вторая часть — «Хозяева Вселенной». Эти книги взаимосвязаны по смыслу и представляют собой части одного целого.

О том, как и почему возникла идея о всесильном сторителлинге, чем и как обосновывается утверждение, что «сториз делают историю», а также как настоящий полноценный сторителлинг способен изменить мир, Валерий Примост рассказал в эксклюзивном интервью creativity.ua.

Читайте інтерв’ю за цим посиланням.


Сучасне мистецтво — це про ідеї, а не про малювання. Костянтин Дорошенко про творчу багатогранність мистецтва

Мистецтво і креатив — чи споріднені це речі, чи можуть вони взаємодіяти, плідно співіснувати чи навпаки — знаходитимуться у вічному протистоянні? Про це своїм баченням ділиться Костянтин Дорошенко — публіцист, арт-критик, куратор сучасного мистецтва, журналіст, медіаменеджер. Афілійований куратор Дослідницької платформи PinchukArtCentre.

Читайте інтерв’ю за цим посиланням.


Голос як унікальна фішка: історії, відвертості та поради від Марти Мольфар

Марта Мольфар — українська радіоведуча, дикторка та сценаристка. Протягом останніх 10-ти років входить у трійку найбільш відомих голосів української реклами. Після дубляжу головної ролі в блокбастері «Оз великий та могутній» (Глінда — Мішель Вільямс) має титул «найдобрішого голосу України». Тренерка, ведуча семінарів та майстер-класів з тонкощів комунікації і мистецтва володіння голосом.

Одна риса, яка притаманна Марті і яку ми вважаємо нетиповою, — готовність ділитися секретами професії. Чим ми охоче користуємося і ще більш охоче ділимося з вами. Тут і тест на креативність, і лайфхаки щодо вибору псевдоніму, і поради про те, як сподобатися співрозмовнику, а також як натренувати свої креативні м’язи і голос…

Читайте інтерв’ю за цим посиланням.

Бібліотека Creativity.ua-2020: топ-10 найпопулярніших матеріалів та топ-10 матеріалів за вибором редакції

Добірка статей та інтерв’ю — вибір редакції Creativity.ua:

LIONS Live

Після скасування фестивалю Cannes Lions через пандемію COVID-19 організатори створили онлайн-платформу і захід LIONS Live. Вони назвали його «форумом для розбудови впевнених стратегій, перезапуску та руху у майбутнє». На LIONS Live раді всім: як керівникам корпорацій, так і тим, хто лише починає будувати свою кар’єру креатора. Відвідати захід можна було безкоштовно з будь-якого куточку світу.

Редакція Creativity.ua слідкувала за прямою трансляцією LIONS Live (яка відбувалась двічі) і збирала в окремому розділі всі найцікавіші кейси креативних комунікацій, найважливіші та найкорисніші поради та інсайти від лідерів провідних креативних агентств і світових брендів, а також актуальні новини.

Переходьте у розділ за цим посиланням.


«Філософський Сад»

У жовтні 2020-го медіа Creativity.ua приєдналось до проєкту Відкритого Університету U та Культурного Хабу під назвою «Філософський Сад». Це серія подкастів і лонгрідів, у якій зібрано унікальний зріз думок експертів з різних креативних індустрій про те, чи існує культурний код, чи є спільна мова між людьми з різних секторів креативної економіки, що відрізняє людину бізнесу від людини мистецтва, що їх об’єднує.

Переходьте у розділ за цим посиланням.


Один у креативі воїн: як самостійно зробити проєкт з «Укрзалізницею»

Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. Нагадаємо, Київський Креативний Клуб разом з «Укрзалізницею» запустив ASMR-потяг для тих, хто сумує за подорожами на карантині.

Читайте статтю за цим посиланням.


Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії «Карпати. Місце Сили» — привернути увагу громадськості до цінностей, проблем і перспектив Карпат. На захист Карпат вже стало багато українських медіадіячів, а також media-tech компанія AIR, яка задіяла до підтримки кампанії #SaveKarpaty своїх партнерів-креаторів по всьому світу.

Ми дізнавались у Руслани та бренд-менеджера AIR Creators Ecosystem Юрія Дивисенка деталі кампанії «Карпати. Місце Сили». А точніше: про те, як народилась ідея, на кого розрахований меседж #SaveKarpaty #ЗбережиКарпати, як планують співпрацювати з владою та чи планують масштабувати проєкт на міжнародний рівень.

Читайте інтерв’ю за цим посиланням.


Интервью с главным режиссером украинского иммерсивного театра uzahvati Полиной Бараниченко

Иммерсивный театр — явление новое для Украины, хотя уже хорошо известное и популярное в Европе. Театр uzahvati — один из первых иммерсивных театров в Украине, ломающий все каноны и наши представления о театре вообще. О принципах нового театра и о театре как креативной индустрии, о проблемах взаимоотношения театра с обществом и государством, а также влияния новых технологий на развитие театрального искусства рассказывает главный режиссер театра uzahvati Полина Бараниченко.

Читайте першу частину інтерв’ю за цим посиланням, другу частину — за цим.


Треба бути трохи складнішими. Дизайнер Юрко Гуцуляк про підсумки 2020 року — в креативі та в житті

Шпальти спеціалізованої преси та сторінки профільних сайтів переповнені матеріалами про те, як зберегти продуктивність, креативну енергію та натхнення під час екстремальної ситуації, яку спричинила пандемія COVID. Ми вирішили почути думки та поради стосовно цього неподобства з перших вуст визнаного креатора і звернулися до відомого українського дизайнера, творчого керівника Gutsulyak.Studio Юрка Гуцуляка, якого дуже важко запідозрити у відсутності креативності.

Читайте інтерв’ю за цим посиланням.


Про те, де ми є. Команда «Проєкту Р.І.Д.» розповіла, як покращувати українську з бажанням і без нудьги

Проєкт «Р.І.Д.» створений українцями для українців та всіх тих, хто хоче глибше зрозуміти історію, культуру, мову, етнологію Батьківщини. Це поєднання гри, технологій та самоусвідомлення. Як проєкт працює, що дарує кожному з нас щоденне вивчення трьох слів і як стати володарем часу, в ексклюзивному інтерв’ю порталу Creativity.ua розповідають очільниця проєкту Іванна Світляр та керівниця SMM-відділу Марина Яцкевич.

Читайте інтерв’ю за цим посиланням.


Уляна та Віталій Пчолкіни про інклюзивність у креативних індустріях

Їм багато хто заздрить. Заздрить їхньому коханню, активності, успішності. А їм просто цікаво жити, вони живуть повноцінним життям і прагнуть, щоб такі, як вони, стали рівними членами суспільства — в усьому і назавжди. В них є мрія, мета, креативне мислення. Громадські активісти, лідери Групи активної реабілітації — відома телеведуча Уляна Пчолкіна і соціальний підприємець та блогер Віталій Пчолкін — діляться своїми думками про інклюзивність і креативність: що їх пов’язує, як вони розвиваються і яке в них майбутнє.

Читайте інтерв’ю за цим посиланням.


Сигіли, гліфи, танцюючі ведмеді: 11 історій створення логотипів культових рок-гуртів

Протягом усього часу існування рок-музики гурти та музиканти використовували різні прийоми та артибути для просування своєї музики. Одні вважали, що одних їхніх імен достатньо. Інші прискіпливо шукали свій фірмовий стиль, який став би невід’ємним знаком їхньої ідентичності. І головним складником такого стилю, звісно, був логотип.

Музичний оглядач видання The Insider Макс Калніц ділиться історіями створення логотипів культових рок-гуртів, які дотепер вважаються найбільш упізнаваними серед фанатів та меломанів.

Читайте статтю за цим посиланням.


25 найгучніших рекламних фейлів за останні 25 років

За історію існування реклами як індустрії неодноразово траплялися випадки, коли навіть найвідоміші бренди в прагненні виділитися за будь-яку ціну припускалися відвертих дурниць. Журналіст видання FastCompany Джефф Бір зробив красномовну підбірку рекламних фейлів, при вигляді яких виникає єдина думка: «Яким саме місцем ви креативили?».

Частина перша — за цим посиланням. Частина друга — за цим посиланням.


Фото на головній: Ria Puskas / Unsplash

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хліба й видовищ! Євген Уткін про сучасний інфопростір, штучний інтелект і повернення до цінностей

Медіа Сreativity.ua виступило ексклюзивним інфопартнером конференції «Інформоперація Різдво», яку ініціювала Рада інформбезпеки та кіберзахисту, і публікує тези деяких виступів спікерів. ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Nebo на культурній орбіті:

Nebo на культурній орбіті: знову про Netflix, хроніки Twitter та планета, яка має три сонця

Привіт, земляни! Святковий настрій потроху закінчується, чого не скажеш про новини і тренди. Доносимо коротко і по суті, аби не ...