Зараз, коли нам всім доводиться пристосовувати свій робочий процес під нові умови, не зайвими будуть поради на час епідемії від Марти Ді Джироламо, гендиректорки італійського відділу Grey Group. Ось що з’ясували на власному досвіді італійські креатори з Мілану, для яких наразі віддалена робота стала життєвою необхідністю.

Переосмисліть свій підхід до комунікації

Якщо 80% комунікації відбувається за допомогою мови тіла, але ви не можете фізично зустрітися з колегами чи клієнтами, свій підхід до комунікації доводиться змінювати. Проблема полягає в тому, що під час відеозв’язку ви насправді не дуже добре одне одного бачите: або зображення доводиться дублювати на забагато екранів, або пропускна здатність мережі недостатня. Відповідно, структуру презентації доводиться переосмислювати.

Завжди приділяйте на такі презентації додатковий час, щоб можна було вислухати кожного. І не забувайте перепитувати ваших співбесідників, щоб пересвідчитися, чи дійсно вони вас зрозуміли.

Будьте на зв’язку

Залишайтеся на зв’язку з клієнтами та колегами. І оскільки клієнти в цей час, скоріше за все, стикаються з більшими проблемами, ніж їх агенції, подумайте заздалегідь, як ви можете їх підтримати. Наприклад, в Grey Milan ми підготували ряд комунікацій для соцмереж, сайтів та розсилок у зв’язку з потенційним закриттям на карантин усіх роздрібних магазинів.

Те ж саме стосується і колег: регулярний вихід на зв’язок вранці та ввечері, щоб обговорити події дня, допоможе вам втримати команду разом.

Переосмисліть своє робоче середовище

Під час віддаленої роботи дуже легко опинитися засипаним купою листів, дзвінків та повідомлень із різних платформ. Тому такий робочий процес теж вимагає переосмислення. Зокрема, агенція Grey Milan спростила собі цю задачу, повністю перебравшись у робоче середовище Microsoft Teams, щоб мати єдине місце, де зібрані всі робочі чати та документи.

З користю проведіть той час, що раніше витрачали на дорогу

Багато хто з нас проводить в дорозі понад п’ять годин на тиждень. Подумайте, на що ви могли б витратити ці п’ять годин зараз. Приділіть час саморозвитку та прочитайте, нарешті, ту книжку, до якої у вас все руки не доходили.

Розвивайте корпоративну культуру

Необхідність — мати всіх винаходів. Поекспериментуйте з чимось новим. Організуйте відеодзвінок з усіма колегами водночас. Нічого путнього з цього, може, й не вийде, але принаймні у вас буде що згадати та посміятися. Знайдіть альтернативний спосіб відзначати свої успіхи, завершення проєкту чи блискучий відгук від клієнта. Такі експерименти покращать ваш командний дух і навіть можуть стати для вас новою нормою.

Не чекайте, готуйтеся заздалегідь

Багато компаній дають хороші детальні поради щодо того, як треба діяти в тій чи іншій потенційній ситуації. Тож переконайтеся, що ви дотримуєтеся всіх порад на час епідемії, які вам передають з головного офісу. Зокрема, зараз багато компаній тестують методики віддаленої роботи: перевіряють, чи у всіх є необхідне обладнання та програмне забезпечення, чи всі знають свої логіни і чи всі документи доступні у хмарному сховищі.

Вийдіть за рамки бізнесу

Наші країни та співвітчизники потребують допомоги. Наші клієнти потребують допомоги. Зараз не час для промоакцій, які будуть заманювати людей у магазини. Натомість ми можемо скористатися своїми ресурсами та креативністю, щоб допомогти широкому загалу. Наприклад, збір коштів на користь організацій охорони здоров’я, просвітницька робота з населенням, підтримка урядових заходів безпеки тощо. А також розробка таких корисних рішень як безкоштовна доставка або допомога батькам, чий час зараз присвячений піклуванню про дітей.

Люди вже зараз замислюються над тим, яким буде світ після епідемії коронавірусу. Тож давайте докладемо зусиль, щоб це майбутнє стало трошки кращим.

Автор статті — Лео Райман, засновник та гендиректор Grey Consulting.

Джерело

Так, пандемія коронавірусу вплинула на суспільство швидко та неочікувано. І деяким брендам довелось швидко скасовувати свої кампанії, оскільки така реклама в умовах епідемії викликала чимале обурення з боку споживачів — серед них ASOS, KFC, AXE та інші у нашій підбірці.

А ось стокгольмська агенція Volontaire працює без офісу з 2018 року. Що таке віддалена робота — команда знає дуже добре. Тому ділиться своїм досвідом і порадами з колегами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Docudays

Фестиваль 17 Docudays UA відбудеться онлайн

Цього року у зв’язку з карантином організатори вирішили провести 17 Docudays UA онлайн з 24 квітня по 3 травня! Усі фестивальні ...

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...