Необхідність — мати всіх винаходів: 7 порад на час епідемії від Grey Milan

Зараз, коли нам всім доводиться пристосовувати свій робочий процес під нові умови, не зайвими будуть поради на час епідемії від Марти Ді Джироламо, гендиректорки італійського відділу Grey Group. Ось що з’ясували на власному досвіді італійські креатори з Мілану, для яких наразі віддалена робота стала життєвою необхідністю.

Переосмисліть свій підхід до комунікації

Якщо 80% комунікації відбувається за допомогою мови тіла, але ви не можете фізично зустрітися з колегами чи клієнтами, свій підхід до комунікації доводиться змінювати. Проблема полягає в тому, що під час відеозв’язку ви насправді не дуже добре одне одного бачите: або зображення доводиться дублювати на забагато екранів, або пропускна здатність мережі недостатня. Відповідно, структуру презентації доводиться переосмислювати.

Завжди приділяйте на такі презентації додатковий час, щоб можна було вислухати кожного. І не забувайте перепитувати ваших співбесідників, щоб пересвідчитися, чи дійсно вони вас зрозуміли.

Будьте на зв’язку

Залишайтеся на зв’язку з клієнтами та колегами. І оскільки клієнти в цей час, скоріше за все, стикаються з більшими проблемами, ніж їх агенції, подумайте заздалегідь, як ви можете їх підтримати. Наприклад, в Grey Milan ми підготували ряд комунікацій для соцмереж, сайтів та розсилок у зв’язку з потенційним закриттям на карантин усіх роздрібних магазинів.

Те ж саме стосується і колег: регулярний вихід на зв’язок вранці та ввечері, щоб обговорити події дня, допоможе вам втримати команду разом.

Переосмисліть своє робоче середовище

Під час віддаленої роботи дуже легко опинитися засипаним купою листів, дзвінків та повідомлень із різних платформ. Тому такий робочий процес теж вимагає переосмислення. Зокрема, агенція Grey Milan спростила собі цю задачу, повністю перебравшись у робоче середовище Microsoft Teams, щоб мати єдине місце, де зібрані всі робочі чати та документи.

З користю проведіть той час, що раніше витрачали на дорогу

Багато хто з нас проводить в дорозі понад п’ять годин на тиждень. Подумайте, на що ви могли б витратити ці п’ять годин зараз. Приділіть час саморозвитку та прочитайте, нарешті, ту книжку, до якої у вас все руки не доходили.

Розвивайте корпоративну культуру

Необхідність — мати всіх винаходів. Поекспериментуйте з чимось новим. Організуйте відеодзвінок з усіма колегами водночас. Нічого путнього з цього, може, й не вийде, але принаймні у вас буде що згадати та посміятися. Знайдіть альтернативний спосіб відзначати свої успіхи, завершення проєкту чи блискучий відгук від клієнта. Такі експерименти покращать ваш командний дух і навіть можуть стати для вас новою нормою.

Не чекайте, готуйтеся заздалегідь

Багато компаній дають хороші детальні поради щодо того, як треба діяти в тій чи іншій потенційній ситуації. Тож переконайтеся, що ви дотримуєтеся всіх порад на час епідемії, які вам передають з головного офісу. Зокрема, зараз багато компаній тестують методики віддаленої роботи: перевіряють, чи у всіх є необхідне обладнання та програмне забезпечення, чи всі знають свої логіни і чи всі документи доступні у хмарному сховищі.

Вийдіть за рамки бізнесу

Наші країни та співвітчизники потребують допомоги. Наші клієнти потребують допомоги. Зараз не час для промоакцій, які будуть заманювати людей у магазини. Натомість ми можемо скористатися своїми ресурсами та креативністю, щоб допомогти широкому загалу. Наприклад, збір коштів на користь організацій охорони здоров’я, просвітницька робота з населенням, підтримка урядових заходів безпеки тощо. А також розробка таких корисних рішень як безкоштовна доставка або допомога батькам, чий час зараз присвячений піклуванню про дітей.

Люди вже зараз замислюються над тим, яким буде світ після епідемії коронавірусу. Тож давайте докладемо зусиль, щоб це майбутнє стало трошки кращим.

Автор статті — Лео Райман, засновник та гендиректор Grey Consulting.

Джерело

Так, пандемія коронавірусу вплинула на суспільство швидко та неочікувано. І деяким брендам довелось швидко скасовувати свої кампанії, оскільки така реклама в умовах епідемії викликала чимале обурення з боку споживачів — серед них ASOS, KFC, AXE та інші у нашій підбірці.

А ось стокгольмська агенція Volontaire працює без офісу з 2018 року. Що таке віддалена робота — команда знає дуже добре. Тому ділиться своїм досвідом і порадами з колегами.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...