Необхідність — мати всіх винаходів: 7 порад на час епідемії від Grey Milan

Зараз, коли нам всім доводиться пристосовувати свій робочий процес під нові умови, не зайвими будуть поради на час епідемії від Марти Ді Джироламо, гендиректорки італійського відділу Grey Group. Ось що з’ясували на власному досвіді італійські креатори з Мілану, для яких наразі віддалена робота стала життєвою необхідністю.

Переосмисліть свій підхід до комунікації

Якщо 80% комунікації відбувається за допомогою мови тіла, але ви не можете фізично зустрітися з колегами чи клієнтами, свій підхід до комунікації доводиться змінювати. Проблема полягає в тому, що під час відеозв’язку ви насправді не дуже добре одне одного бачите: або зображення доводиться дублювати на забагато екранів, або пропускна здатність мережі недостатня. Відповідно, структуру презентації доводиться переосмислювати.

Завжди приділяйте на такі презентації додатковий час, щоб можна було вислухати кожного. І не забувайте перепитувати ваших співбесідників, щоб пересвідчитися, чи дійсно вони вас зрозуміли.

Будьте на зв’язку

Залишайтеся на зв’язку з клієнтами та колегами. І оскільки клієнти в цей час, скоріше за все, стикаються з більшими проблемами, ніж їх агенції, подумайте заздалегідь, як ви можете їх підтримати. Наприклад, в Grey Milan ми підготували ряд комунікацій для соцмереж, сайтів та розсилок у зв’язку з потенційним закриттям на карантин усіх роздрібних магазинів.

Те ж саме стосується і колег: регулярний вихід на зв’язок вранці та ввечері, щоб обговорити події дня, допоможе вам втримати команду разом.

Переосмисліть своє робоче середовище

Під час віддаленої роботи дуже легко опинитися засипаним купою листів, дзвінків та повідомлень із різних платформ. Тому такий робочий процес теж вимагає переосмислення. Зокрема, агенція Grey Milan спростила собі цю задачу, повністю перебравшись у робоче середовище Microsoft Teams, щоб мати єдине місце, де зібрані всі робочі чати та документи.

З користю проведіть той час, що раніше витрачали на дорогу

Багато хто з нас проводить в дорозі понад п’ять годин на тиждень. Подумайте, на що ви могли б витратити ці п’ять годин зараз. Приділіть час саморозвитку та прочитайте, нарешті, ту книжку, до якої у вас все руки не доходили.

Розвивайте корпоративну культуру

Необхідність — мати всіх винаходів. Поекспериментуйте з чимось новим. Організуйте відеодзвінок з усіма колегами водночас. Нічого путнього з цього, може, й не вийде, але принаймні у вас буде що згадати та посміятися. Знайдіть альтернативний спосіб відзначати свої успіхи, завершення проєкту чи блискучий відгук від клієнта. Такі експерименти покращать ваш командний дух і навіть можуть стати для вас новою нормою.

Не чекайте, готуйтеся заздалегідь

Багато компаній дають хороші детальні поради щодо того, як треба діяти в тій чи іншій потенційній ситуації. Тож переконайтеся, що ви дотримуєтеся всіх порад на час епідемії, які вам передають з головного офісу. Зокрема, зараз багато компаній тестують методики віддаленої роботи: перевіряють, чи у всіх є необхідне обладнання та програмне забезпечення, чи всі знають свої логіни і чи всі документи доступні у хмарному сховищі.

Вийдіть за рамки бізнесу

Наші країни та співвітчизники потребують допомоги. Наші клієнти потребують допомоги. Зараз не час для промоакцій, які будуть заманювати людей у магазини. Натомість ми можемо скористатися своїми ресурсами та креативністю, щоб допомогти широкому загалу. Наприклад, збір коштів на користь організацій охорони здоров’я, просвітницька робота з населенням, підтримка урядових заходів безпеки тощо. А також розробка таких корисних рішень як безкоштовна доставка або допомога батькам, чий час зараз присвячений піклуванню про дітей.

Люди вже зараз замислюються над тим, яким буде світ після епідемії коронавірусу. Тож давайте докладемо зусиль, щоб це майбутнє стало трошки кращим.

Автор статті — Лео Райман, засновник та гендиректор Grey Consulting.

Джерело

Так, пандемія коронавірусу вплинула на суспільство швидко та неочікувано. І деяким брендам довелось швидко скасовувати свої кампанії, оскільки така реклама в умовах епідемії викликала чимале обурення з боку споживачів — серед них ASOS, KFC, AXE та інші у нашій підбірці.

А ось стокгольмська агенція Volontaire працює без офісу з 2018 року. Що таке віддалена робота — команда знає дуже добре. Тому ділиться своїм досвідом і порадами з колегами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...