Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Лора Донован (Laura Donovan), очільниця американської компанії The Word Pro, що спеціалізується на діджитал-маркетингу, розповіла в онлайн-журналі Business2Community про чотири діджитал-тренди в соціальних медіа, якими є сенс скористатися в своїй маркетинговій стратегії 2020/2021.

Використовуйте Shop the Post віджети

E-commerce-компанії постійно стикаються з необхідністю переконувати користувачів соцмереж перейти з соціальної платформи в онлайн-магазин, щоб зробити покупку. Регулярна публікація нових постів у соцмережах та наведення в них посилань на сайт магазину дозволяють суттєво підвищити трафік. Але все ж більшість користувачів хотіли б здійснювати покупки без зайвих маніпуляцій.

В цьому разі найкращим рішенням буде вбудувати в свої пости Shop the Post віджети. Вони доступні на таких платформах: Facebook, Pinterest, Instagram тощо. Завдяки ним покупки можна робити прямо з поста в соцмережі, не переходячи на інший сайт, що значно спрощує процес.

Поширюйте своє послання

У тому ж додатку Facebook Messenger є 1,3 мільярди активних користувачів, а між користувачами та компаніями постійно відбувається обмін десятками мільярдів повідомлень. Якщо додати до цього WhatsApp та We Chat, отримуємо легкий та швидкий спосіб персоналізованого спілкування з клієнтами. Як результат, завдяки своїй зручності онлайн-шопінг та консультації в месенджері один на один стали серйозними конкурентами (особливо зараз!) походам в офлайн-магазини та персональним консультаціям.

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Будьте інтерактивними

Інтерактивний контент — чудовий спосіб спонукати аудиторію до взаємодії в соцмережах. Проводьте опитування, задавайте питання, публікуйте анкети, станьте спонсором конкурсу тощо.

Люди прагнуть обміну думками. Вони хочуть бути частиною спільноти. Тому дайте їм можливість розповісти про свої зацікавлення та висловити свою точку зору. А зібрана в процесі інформація допоможе вам розширити базу контактів і вирішити, на що саме мають бути націлені ваші оновлення та реклама.

Залучайте своїх співробітників

Залучення співробітників дозволяє природним шляхом розширити онлайн-спільноту бренду чи компанії, адже їхня точка зору може виявитися особливо цікавою для потенційних клієнтів. Тому роль модераторів, відповіді на питання споживачів, обмін корисними порадами та інформування про продукти і послуги варто довірити лояльним співробітникам компанії. Вашій аудиторії це буде набагато ближче, ніж стандартний інформаційний пост від імені компанії в цілому.

Авторка статті – Лора Донован

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

Українці стали значно частіше купувати товари онлайн на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Mondelēz International випустила другий щорічний звіт, який свідчить про зростання ролі снекінгу у житті споживачів

Компанія Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) випустила другий щорічний звіт State of Snacking, глобальне дослідження споживчих тенденцій, яке вивчає роль ...

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...