Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Лора Донован (Laura Donovan), очільниця американської компанії The Word Pro, що спеціалізується на діджитал-маркетингу, розповіла в онлайн-журналі Business2Community про чотири діджитал-тренди в соціальних медіа, якими є сенс скористатися в своїй маркетинговій стратегії 2020/2021.

Використовуйте Shop the Post віджети

E-commerce-компанії постійно стикаються з необхідністю переконувати користувачів соцмереж перейти з соціальної платформи в онлайн-магазин, щоб зробити покупку. Регулярна публікація нових постів у соцмережах та наведення в них посилань на сайт магазину дозволяють суттєво підвищити трафік. Але все ж більшість користувачів хотіли б здійснювати покупки без зайвих маніпуляцій.

В цьому разі найкращим рішенням буде вбудувати в свої пости Shop the Post віджети. Вони доступні на таких платформах: Facebook, Pinterest, Instagram тощо. Завдяки ним покупки можна робити прямо з поста в соцмережі, не переходячи на інший сайт, що значно спрощує процес.

Поширюйте своє послання

У тому ж додатку Facebook Messenger є 1,3 мільярди активних користувачів, а між користувачами та компаніями постійно відбувається обмін десятками мільярдів повідомлень. Якщо додати до цього WhatsApp та We Chat, отримуємо легкий та швидкий спосіб персоналізованого спілкування з клієнтами. Як результат, завдяки своїй зручності онлайн-шопінг та консультації в месенджері один на один стали серйозними конкурентами (особливо зараз!) походам в офлайн-магазини та персональним консультаціям.

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Будьте інтерактивними

Інтерактивний контент — чудовий спосіб спонукати аудиторію до взаємодії в соцмережах. Проводьте опитування, задавайте питання, публікуйте анкети, станьте спонсором конкурсу тощо.

Люди прагнуть обміну думками. Вони хочуть бути частиною спільноти. Тому дайте їм можливість розповісти про свої зацікавлення та висловити свою точку зору. А зібрана в процесі інформація допоможе вам розширити базу контактів і вирішити, на що саме мають бути націлені ваші оновлення та реклама.

Залучайте своїх співробітників

Залучення співробітників дозволяє природним шляхом розширити онлайн-спільноту бренду чи компанії, адже їхня точка зору може виявитися особливо цікавою для потенційних клієнтів. Тому роль модераторів, відповіді на питання споживачів, обмін корисними порадами та інформування про продукти і послуги варто довірити лояльним співробітникам компанії. Вашій аудиторії це буде набагато ближче, ніж стандартний інформаційний пост від імені компанії в цілому.

Авторка статті – Лора Донован

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...