Створено натільний пристрій, що дозволяє взаємодіяти з комп’ютером за допомогою язика

В рамках свої дисертації з інтегрованого дизайну німецька дослідниця Дороті Клазен (Dorothee Clasen) створила натільний пристрій [In]Brace, який вставляється до рота та дозволяє взаємодіяти з комп’ютером за допомогою язика. Коли така силіконова пластинка (язиковий інтерфейс) вставляється до рота, користувач може рухати язиком маленький магнітний елемент вперед та назад, подаючи команди комп’ютеру. За вухом у користувача прикріплюється Wi-Fi модуль, який передає сигнал на під’єднані пристрої: комп’ютер, ігрову консоль, чи пристрої Інтернету речей.

Розпочинаючи свій проєкт, Дороті Клазен звернула увагу на нинішні напрями розвитку гаптичних інтерфейсів та на те, як люди взаємодіють з об’єктами за допомогою дотику. Більшість інтерфейсів вимагають використання рук чи принаймні кінчиків пальців. Тому вона вирішила зосередитися на цілком іншій частині людського тіла – на язиці.

Робочий прототип використовує електромагнітний принцип дії. Вбудовані в нього сенсори відстежують положення магнітної кульки, яку користувач рухає язиком. Щоправда, відстань між сенсорами наразі потребує індивідуального налаштування для кожного користувача.

Щоб випробувати прототип [In]Brace, дослідниця створила ігрову ситуацію, скориставшись для цього грою Tong. Гравці мали подавати команди язиком, а не руками, для чого їм довелося для початку трохи повправлятися у координації між очима та язиком. Але, хоча перша ігрова сесія пройшла дещо незграбно, потрібні навички виробляються швидко, тож надалі гравці спокійно могли насолоджуватися грою.

Не лише ігри

Дороті Клазен вважає, що у майбутньому технологію [In]Brace можна було б використовувати у фізіотерапії, щоб у ігровій формі мотивувати пацієнтів відновлювати здатність рухати язиком. Також язиковий інтерфейс міг би стати в пригоді в тих ситуаціях, коли очі, руки та ноги користувача зайняті. Наприклад, піаніст під час гри міг би гортати ноти на екрані, а лижник на трасі міг би перемикати язиком музичні треки на смартфоні.

Але найбільш перспективним застосуванням видається інклюзивність та загальнодоступність дизайну різноманітних продуктів. Адже, коли мова заходить про найтиповіші інтерфейси комерційних продуктів, виявляється, що більшість з них розрахована на взаємодію з руками чи пальцями користувача. А це робить їх малодоступними для тих користувачів, у яких, наприклад, проблеми з дрібною моторикою рук. Натомість язиковий інтерфейс [In]Brace, у якості альтернативи, міг би дозволити користувачам взаємодіяти з комп’ютером за допомогою язика.

Джерело

Зрештою, не кожен користувач погодиться на імплант в мозок, щоб вивільнити руки…

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.