Створено натільний пристрій, що дозволяє взаємодіяти з комп’ютером за допомогою язика

В рамках свої дисертації з інтегрованого дизайну німецька дослідниця Дороті Клазен (Dorothee Clasen) створила натільний пристрій [In]Brace, який вставляється до рота та дозволяє взаємодіяти з комп’ютером за допомогою язика. Коли така силіконова пластинка (язиковий інтерфейс) вставляється до рота, користувач може рухати язиком маленький магнітний елемент вперед та назад, подаючи команди комп’ютеру. За вухом у користувача прикріплюється Wi-Fi модуль, який передає сигнал на під’єднані пристрої: комп’ютер, ігрову консоль, чи пристрої Інтернету речей.

Розпочинаючи свій проєкт, Дороті Клазен звернула увагу на нинішні напрями розвитку гаптичних інтерфейсів та на те, як люди взаємодіють з об’єктами за допомогою дотику. Більшість інтерфейсів вимагають використання рук чи принаймні кінчиків пальців. Тому вона вирішила зосередитися на цілком іншій частині людського тіла – на язиці.

Робочий прототип використовує електромагнітний принцип дії. Вбудовані в нього сенсори відстежують положення магнітної кульки, яку користувач рухає язиком. Щоправда, відстань між сенсорами наразі потребує індивідуального налаштування для кожного користувача.

Щоб випробувати прототип [In]Brace, дослідниця створила ігрову ситуацію, скориставшись для цього грою Tong. Гравці мали подавати команди язиком, а не руками, для чого їм довелося для початку трохи повправлятися у координації між очима та язиком. Але, хоча перша ігрова сесія пройшла дещо незграбно, потрібні навички виробляються швидко, тож надалі гравці спокійно могли насолоджуватися грою.

Не лише ігри

Дороті Клазен вважає, що у майбутньому технологію [In]Brace можна було б використовувати у фізіотерапії, щоб у ігровій формі мотивувати пацієнтів відновлювати здатність рухати язиком. Також язиковий інтерфейс міг би стати в пригоді в тих ситуаціях, коли очі, руки та ноги користувача зайняті. Наприклад, піаніст під час гри міг би гортати ноти на екрані, а лижник на трасі міг би перемикати язиком музичні треки на смартфоні.

Але найбільш перспективним застосуванням видається інклюзивність та загальнодоступність дизайну різноманітних продуктів. Адже, коли мова заходить про найтиповіші інтерфейси комерційних продуктів, виявляється, що більшість з них розрахована на взаємодію з руками чи пальцями користувача. А це робить їх малодоступними для тих користувачів, у яких, наприклад, проблеми з дрібною моторикою рук. Натомість язиковий інтерфейс [In]Brace, у якості альтернативи, міг би дозволити користувачам взаємодіяти з комп’ютером за допомогою язика.

Джерело

Зрештою, не кожен користувач погодиться на імплант в мозок, щоб вивільнити руки…

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

NONPAREIL

Співзасновники агенції LLIWELL запустили подкаст про дизайн

Співзасновники брендингової агенції LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков запустили подкаст на Радіо Аристократи про дизайн та комунікаційну культуру. Подкаст ...

ООН розповідає про проблему неписьменності за допомогою послідовних трейлерів на YouTube

Кампанія має вигляд ряду послідовних трейлерів на YouTube, які сприймаються дуже по-різному, залежно від того, орієнтується глядач на текст чи на озвучку.