Графіті замість пульта управління: фарба-провідник перетворює будь-яку поверхню на інтерфейс

Уявіть собі світ, у якому немає пультів, термостатів чи вимикачів світла. Дослідники з Массачусетського технологічного інституту саме це й зробили і знайшли спосіб використовувати графіті замість пульта управління. Тобто користувацький інтерфейс можна створити, просто напиливши спеціальну фарбу на предмети повсякденного вжитку.

Така техно-фарба «SprayableTech» дозволяє користувачам створювати власні панелі управління, наносячи фарбу-провідник на достатньо шорсткі поверхні.

Наприклад, фарбу-провідник, яка містить в собі сенсори, можна напилити на бильце дивану, щоб використовувати сам диван як пульт від телевізора. До такого намальованого інтерфейсу додається мікроконтролер, який інтерпретує візуальні дані. Таким чином переключити канал чи зробити звук гучніше можна, провівши по підлокітнику рукою.

Від пульта для телевізора до смарт-міста

За словами Майкла Весселі (Michael Wessely), одного з дослідників: «SprayableTech має настільки гнучке застосування, що таку систему, цілком імовірно, можна буде використовувати не лише для того, щоб перетворювати стіни чи інші поверхні на інтерфейс. Техно-фарба може знайти своє застосування у масштабних проєктах зі створення інтерактивних смарт-міст та й взагалі змінити інтерактивну архітектуру будь-якого публічного простору. Ми вважаємо її інструментом, який дозволить людям взаємодіяти зі своїм середовищем у абсолютно новий спосіб».

Природно, що така технологія не обмежується самими лише меблями.

Інженери МТІ також створили набір інструментів, який дозволяє користувачам проектувати власний інтерфейс, визначаючи, наскільки чутливими повинні бути сенсори та як мають виглядати кнопки й бігунки. Це дозволяє, наприклад, зробити веселковий інтерфейс для перемикання світла у будинку, щоб освітлення змінювало свій колір залежно від того, над яким кольором цієї веселки помахає рукою користувач.

В якості експерименту дослідники використали SprayableTech, щоб створити на ліхтарі дисплей служби для туристів. Таке графіті замість пульта дозволяло отримати аудіодовідку щодо визначних місць неподалік та маршрутів громадського транспорту. А на бетонній опорі намалювали інтерфейс управління музичним центром.

Дослідники сподіваються, що така нова технологія дозволить створити у публічних місцях більш дружній інтерфейс, відмовившись від величезних скляних дисплеїв, на яких швидко мерехтять зображення, і які вже встигли міцно вкорінитися в поп-культурі (варто поглянути лише на такі фільми як «Матриця», «Залізна людина» чи «Місія неможлива»).

«У майбутньому ми плануємо співпрацювати з художниками графіті та архітекторами, щоб реалізувати весь потенціал такого намальованого інтерфейсу як у інтерактивних будинках, так і у масштабах смарт-міст», – пояснив Майкл Весселі.

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...