Шведський музичний гурт перейменував всі свої пісні, щоб прорекламувати новий альбом

Щоб повідомити про своє повернення на музину сцену в 2020 році, шведський музичний гурт Bye Bye Bicycle перейменував всі свої пісні та альбоми на Spotify. (Вочевидь, додавши Spotify чимало головного болю в процесі.) Досі ще жоден музичний гурт не наважувався на такий оригінальний крок.

За словами вокаліста Андре Вікінгссона, для них було цілком очевидним кроком перетворити старі пісні на рекламу нових. Адже саме пісні були тим, що свого часу привернуло до них увагу аудиторії. Логічно, що вони й мають стати вказівкою на нові речі, які, як сподіваються музиканти, сподобаються їх шанувальникам не менше. Навіть дивно, що досі ніхто не додумався використовувати назви пісень на Spotify в якості маркетингової платформи.

Останній альбом Bye Bye Bicycle називався Nature і вийшов аж у 2012 році. Але тепер, відколи цей музичний гурт перейменував всі свої пісні, він називається Nature (Of This Parenthesis Is To Inform You That “Specular” Drops Reeeeeal Soon).

Досягти кожного плейлиста

Відбулося все це буквально через кілька днів після того, як Spotify оголосила про те, що тепер вона може просувати музичні гурти, якщо ті згодяться поступитися частиною своїх доходів від розміщених на цій платформі пісень. От гурт Bye Bye Bicycle і вирішив трохи прорекламувати себе самотужки.

Андре Вікінгссон стверджує, що поєднання старих матеріалів з новими, які ще тільки готуються до релізу – це природний та органічний спосіб повідомити про повернення музичного гурту на сцену. Зрештою, це цілком в дусі того, про що говорив співзасновник Spotify Даніель Ек, коли стверджував, що музичні гурти мають створювати історії навколо випуску нових альбомів.

Коли музичний гурт перейменував всі свої пісні, додавши до них текст в дужках, він водночас досягнув всієї своєї аудиторії, яка включила його треки у тисячі й тисячі плейлистів. Відтак новина про повернення гурту Bye Bye Bicycle стала поширюватися далі. Традиційний прес-реліз чи кампанія в соцмережах таку аудиторію ніколи б не охопили.

Таким чином Bye Bye Bicycle поповнив собою список музичних гуртів, яким вдалося заявити про себе у дуже оригінальний спосіб.

Зокрема, серед інших оригінальних релізів можна назвати:

  • Альбом In Rainbows (2007) гурту Radiohead, який дозволив фанатам самим вирішувати, скільки платити за нього.
  • Year Zero (2007) від Nine Inch Nails, вихід якого супроводжувався онлайн-грою, з якої HBO навіть серіал робити збиралася.
  • У 2012 році гурт XX спільно з Microsoft створив мапу, на якій видно було, як його нова пісня поширювалася світом.
  • У 2014 році гурт U2 завантажив свій альбом Songs of Innocence на всі айфони, що викликало неоднозначну реакцію.
  • Того ж року гурт Wu-Tang Clan випустив свій альбом Once Upon A Time in the Shaolin в одному-єдиному примірнику і продав його з аукціону.
  • А цього року Woodkid запустив гру в альтернативній реальності, щоб прорекламувати реліз альбому Goliath.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Syoss вислав блогерам справжню бомбу

Щоб привернути увагу споживачів до лінійки сухих шампунів, що дарують плюс один день свіжості волоссю, Syoss разом з комунікаційним діджитал-агентством ...

Божевільні танці, клоуни та поцуплений Бенксі: несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші

Ці шість робіт з добірки The Work наочно доводять, що несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші запам’ятовується людям набагато краще.

Сайт знайомств Match каже, що Диявол + 2020 рік = кохання з першого погляду

Сайт знайомств Match і контент-студія Maximum Effort вийшли на новий рівень пандемічної трагікомедії, показавши абсурдну, але цікаву історію кохання.

Effie Awards Ukraine

Оголошення фіналістів Effie Awards Ukraine 2020

Премія Effie Awards Ukraine 2020 анонсує фіналістів – найбільш ефективні кампанії України в області маркетингових комунікацій. У фінал пройшло 139 ...

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...

Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого ...