Розмови про дизайн: Креативна Практика запускає серію міні-фільмів про дизайн

Напередодні запуску курсу «Основи дизайну» від Креативної Практики, команда поспілкувалась з експертами проєкту та записала серію інтерв’ю. В них говорили про різне — досвід, пошук себе, помилки, натхнення, корисні та погані звички дизайнерів та, власне, про дизайн.

«Нам пощастило залучити до проєкту чимало дійсно класних партнерів та експертів. В своїх навчальних матеріалах ми навмисне намагались робити фокус на змісті, а не на персоналіях. Але ми не хотіли, щоб було враження, що Креативна Практика — це щось суто віртуальне. Для нас — це в першу чергу спільнота, фахівці. Не один погляд на речі, а ціла сукупність. Тож ми поспілкувались з експертами про різне — дизайн, натхнення, пошук ідей, саморозвиток. А потім поєднали окремі відповіді разом. Так з’явився невеличкий проєкт “Розмови про дизайн”», — зазначає автор проєкту Анатолій Попель.

Готові міні-фільми являють собою компіляцію відповідей експертів, що долучились до проєкту на момент проведення зйомок. В цілому планується випустити серію приблизно з десяти роликів, що будуть публікуватись протягом кількох місяців.

Перше відео має назву «Дизайн». І в ньому експерти проєкту говорять про те, що таке, власне, дизайн.

Довідка

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика.

Освітня платформа включає:

  • освітні продукти (курси, окремі лекції та спеціальні формати),
  • онлайн-платформу для навчання,
  • систему профілів студентів,
  • систему сертифікації,
  • програму допомоги в працевлаштуванні.

Креативна Практика створюється групою українських креативних компаній на основі реальних практик і знань особливостей роботи креативної індустрії. На поточний момент в робочу групу входять Aimbulance, Arena Media Expert, Deco.agency, dl.agency, Element Agency, Enjoy, Gagarin Studio, Galagan, Grape, Havas Kyiv Design, Hexagon Agency, Kyiv Signals, League Design Agency, MADCATS, MEX a member of Havas, Michurin, New Strategies Group, POPEL Agency, POSTMEN, Sasquatch Digital, Skykillers, TS/D Agency, UAMASTER, Vertigo, Vintage Web Production, Wideworks®, список партнерів розширюється.

Серію інтерв’ю «Розмови про дизайн» створено у партнерстві з Lightfield Productions.

Дізнатися більше про проєкт Креативна Практика: https://cases.media/creativepractice. Якщо ви хочете приєднатися в якості партнера, напишіть на [email protected] 


Ось ще для натхнення і фану:

IKEA пропонує влаштувати віртуальний редизайн інтер’єру.

Понад мільйон шматочків: Повітряні сили США створили всім пазлам пазл.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...