Українські креативні компанії спільно запускають освітню платформу Creative Practice

Цього року в Україні запускається освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Creative Practice.

Проект створюється групою українських креативних компаній на основі спільного досвіду й розумінні особливостей роботи в реальних проектах. Наразі до робочої групи входять Aimbulance, Galagan, GRAPE, Postmen, POPEL Agency. Список партнерів розширюється.

«Ми створюємо не нові курси з дизайну або копірайтингу. Завдання ширше. Creative Practice об’єднає в собі як власні освітні продукти, так і системи сертифікацій, програми стажувань та різні заходи, націлені на підтримку молодих фахівців», говорить автор проекту Анатолій Попель. — «Ми вважаємо цю платформу дуже важливим для розвитку індустрії проектом і будемо раді розширенню команди партнерів. Наші двері відкриті».

Освітня платформа буде включати:

  • освітні продукти (курси, окремі лекції та спеціальні формати),
  • онлайн-платформу для навчання,
  • систему профілів студентів,
  • систему сертифікації,
  • програму допомоги в працевлаштуванні.

Перші набори будуть безкоштовними, але за попередньою реєстрацією.

Перший курс Creative Practice буде називатися «Основи дизайну». Його програма буде присвячена графічному дизайну, веб-дизайну і UI- та UX-дизайну. Особливістю курсу буде уніфікована й узгоджена партнерами програма, заснована на реальних практиках і методиках роботи.

Курс буде проходити виключно в онлайн-форматі, і набір студентів на нього вже почався.

Випускники курсів будуть автоматично потрапляти до списків кадрового резерву партнерів організаторів.

Дізнатися більше про проект Creative Practice можна на сайті: www.creativepractice.com.ua.

Якщо ви хочете приєднатися до проекту, пишіть організаторам: [email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.