Домашній робот, що звисає зі стелі – рішення Toyota для допомоги літнім людям

У наш час спостерігається стрімке старіння населення планети, оскільки серед усіх демографічних груп найшвидше зростає та, яка охоплює людей у віці 65 років і старше. Для багатьох країн це становить проблему, адже вони не завжди мають достатньо ресурсів, щоб забезпечити належний догляд за літніми людьми. Ось чому відділення робототехніки Toyota спрямувало свою увагу на розробку механічних помічників, які могли б допомагати з хатньою роботою старшому поколінню. Цього тижня Toyota продемонструвала кілька прототипів, які вона тестує в своїх каліфорнійських лабораторіях, в умовах, що імітують людське житло. До них входить, зокрема, домашній робот, що звисає зі стелі й здатен виконувати такі завдання як прибирання або завантаження посуду в посудомийну машину.

Спеціалісти Toyota стверджують, що такий дизайн роботів був створений під враженням від візитів до японських домівок. Коли дослідники побачили, як мало вільного місця лишається на підлозі, вони зрозуміли, що це завадить роботу надавати людям якісну допомогу. Тому їх рішення – це спроба уявити житло майбутнього, де роботи напряму інтегровані в архітектуру. Звісно, спорудження роботизованих домівок з нуля призведе до цілого ряду інших проблем, але такий дизайн дійсно є цікавим і в деяких аспектах доволі ефективним рішенням.

«Що як замість маневрування по захаращеній підлозі, домашній робот їздитиме по стелі? А коли такий робот, що звисає зі стелі, не потрібен, його можна скласти та прибрати подалі», – зазначив під час віртуальної презентації Ден Хельмік (Dan Helmick), речник Toyota Research Institute.

На додачу до робота, що звисає зі стелі, команда Toyota Research Institute продемонструвала м’який надувний маніпулятор. Завдяки своїм надувним подушечкам він здатен обережно брати найрізноманітніші предмети.

Також дослідники створили більш традиційного домашнього робота, що їздить підлогою і виконує всі ті функції, на які здатен його підвішений у повітрі варіант.

Імітація людських рухів та емпатія

Щоб навчати ці машини, інженери використовують віртуальну реальність. Спочатку людина за допомогою VR-контролерів виконує необхідну дію, наприклад витирає стіл, а потім ці рухи програмуються для роботів.

Втім, наразі це лише прототипи. Тобто в найближчому майбутньому Toyota не планує перетворювати, скажімо, робота, що звисає зі стелі, на комерційний продукт.

Toyota – не єдина компанія, яка намагається створити домашніх роботів, але ця сфера й досі лишається надзвичайно складною. Хоча деякі компанії створили механізми, здатні виконувати хатню роботу в умовах лабораторії, в реальних домівках ці навички виявилися малоефективними, адже в житті мало яке завдання можна точно виміряти, змоделювати та спрогнозувати.

Підхід Toyota вирізняється з-поміж них тим, що він є орієнтованим на емпатію. Лабораторії Toyota намагаються будувати роботів, пристосовуючись до людських потреб та очікувань і не вимагаючи, щоб люди пристосовувалися до можливостей машин.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Конкурс мікрофотографії Nikon 2020 оголосив переможців

В ході конкурсу Nikon Small World 2020 було обрано 20 фотографій, які доводять, що пошук науковцями відповідей йде поруч зі здатністю цінувати красу.

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.