Домашній робот, що звисає зі стелі – рішення Toyota для допомоги літнім людям

У наш час спостерігається стрімке старіння населення планети, оскільки серед усіх демографічних груп найшвидше зростає та, яка охоплює людей у віці 65 років і старше. Для багатьох країн це становить проблему, адже вони не завжди мають достатньо ресурсів, щоб забезпечити належний догляд за літніми людьми. Ось чому відділення робототехніки Toyota спрямувало свою увагу на розробку механічних помічників, які могли б допомагати з хатньою роботою старшому поколінню. Цього тижня Toyota продемонструвала кілька прототипів, які вона тестує в своїх каліфорнійських лабораторіях, в умовах, що імітують людське житло. До них входить, зокрема, домашній робот, що звисає зі стелі й здатен виконувати такі завдання як прибирання або завантаження посуду в посудомийну машину.

Спеціалісти Toyota стверджують, що такий дизайн роботів був створений під враженням від візитів до японських домівок. Коли дослідники побачили, як мало вільного місця лишається на підлозі, вони зрозуміли, що це завадить роботу надавати людям якісну допомогу. Тому їх рішення – це спроба уявити житло майбутнього, де роботи напряму інтегровані в архітектуру. Звісно, спорудження роботизованих домівок з нуля призведе до цілого ряду інших проблем, але такий дизайн дійсно є цікавим і в деяких аспектах доволі ефективним рішенням.

«Що як замість маневрування по захаращеній підлозі, домашній робот їздитиме по стелі? А коли такий робот, що звисає зі стелі, не потрібен, його можна скласти та прибрати подалі», – зазначив під час віртуальної презентації Ден Хельмік (Dan Helmick), речник Toyota Research Institute.

На додачу до робота, що звисає зі стелі, команда Toyota Research Institute продемонструвала м’який надувний маніпулятор. Завдяки своїм надувним подушечкам він здатен обережно брати найрізноманітніші предмети.

Також дослідники створили більш традиційного домашнього робота, що їздить підлогою і виконує всі ті функції, на які здатен його підвішений у повітрі варіант.

Імітація людських рухів та емпатія

Щоб навчати ці машини, інженери використовують віртуальну реальність. Спочатку людина за допомогою VR-контролерів виконує необхідну дію, наприклад витирає стіл, а потім ці рухи програмуються для роботів.

Втім, наразі це лише прототипи. Тобто в найближчому майбутньому Toyota не планує перетворювати, скажімо, робота, що звисає зі стелі, на комерційний продукт.

Toyota – не єдина компанія, яка намагається створити домашніх роботів, але ця сфера й досі лишається надзвичайно складною. Хоча деякі компанії створили механізми, здатні виконувати хатню роботу в умовах лабораторії, в реальних домівках ці навички виявилися малоефективними, адже в житті мало яке завдання можна точно виміряти, змоделювати та спрогнозувати.

Підхід Toyota вирізняється з-поміж них тим, що він є орієнтованим на емпатію. Лабораторії Toyota намагаються будувати роботів, пристосовуючись до людських потреб та очікувань і не вимагаючи, щоб люди пристосовувалися до можливостей машин.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...