У нинішній місяць «вусопад» організація Вусопадовий фонд (The Movember Foundation) спільно з модним брендом POLITIX та агенцією Bullfrog створила перший у світі костюм зі справжніх вус. Цей костюм під назвою Mo-Hair Suit покликаний ініціювати розмову про здоров’я чоловіків.
Mo-Hair Suit є частиною спільної кампанії Worn to be Heard, запущеної у Австралії Вусопадовим фондом і POLITIX.
Чому розмова про здоров’я чоловіків є такою важливою?
А тому, що по всьому світу середня тривалість життя чоловіків становить на шість років менше, ніж середня тривалість життя жінок. І причиною цього часто стають проблеми, яким можна запобігти: самогубства, ракові захворювання тощо.
Ден Спаркс, креативний директор Bullfrog, пояснює: «COVID-19 лишається в центрі новин про здоров’я по всьому світу. Через це «вусопадові» соціальні програми цього року ризикують лишитися непочутими. Тому ми вирішили дати причину для розмови і чоловікам, і медіа. Mo-Hair Suit взяв дві речі, завдяки яким відомі POLITIX і Вусопадовий фонд: чоловічий одяг та вуса, і перетворив їх на привід поговорити. Чи можна це вважати чудовим прикладом кравецької майстерності? Чи, може, такий костюм — це та ще бридота?»
Костюм з вус був зроблений австралійською мисткинею Памелою Кліманн-Пассі. В 2016 році її чоловік помер від раку передміхурової залози, тож роботи мисткині багато в чому апелюють до її особистого знайомства з хворобою, існуючи на перетині мистецтва та медицини. Вона нерідко використовує в своїх фото речі, зроблені з людського волосся.
Памела Кліманн-Пассі розповідає: «Я вважаю цікавим те, що волосся лишається чимось цілком нормальним та приємним на дотик, лише доки воно не відділене від людського тіла. Але варто його відділити, як воно перетворюється на об’єкт, що водночас інтригує і вселяє жах. Я хотіла, щоб цей костюм кидав виклик, інтригував, смішив та допомагав розпочати складну розмову».
Вуса на костюм POLITIX та Bullfrog зібрали завдяки мережі Sustainable Salons та зусиллям людей, які теж зіткнулися з проблемами здоров’я чоловіків.
На підкладці костюма надруковані послання від цих мо-братів та мо-сестер — нагадування, що про деякі речі необхідно говорити.
Кампанія Worn to be Heard також передбачає лімітовану колекцію блейзерів POLITIX, на яких написані провокативні фрази на кшталт Grab Cancer by the Balls або I Cry Like a Boss.
Річард Далке, директор з маркетингу POLITIX, зазначив: «Якщо все це дасть привід хоча б одній людині розповісти про свої проблеми, це варто мільйона костюмів з вус».
Читайте також:
Шоу дронів від Pfizer над гірськими селами дає поради з охорони здоров’я.
Музика пульсу і симулятор серцевого нападу: соціальні кампанії заради здорового серця.
Документальний фільм Good Voice Woman від MTV Entertainment Group висвітлює проблему ментального здоров’я.