Нещодавно, 29 вересня, у всьому світі (і в Україні також) відзначали Всесвітній день серця, щорічну подію, створену з ініціативи Всесвітньої федерації серця. З цього приводу організатори Cannes Lions опублікували зі своїх архівів невеличку добірку присвячених саме цій темі кампаній, які свого часу здобували нагороди в Каннах. Ці кампанії заради здорового серця спрямовані на різні аспекти здоров’я: від боротьби з тютюнопалінням до навчання серцево-легеневій реанімації.
Dante’s Heartbeats (The Heartchild Foundation, Abby Priest Stockholm, 2021)
Шведський хлопчик Данте народився з трьома вадами серця. Він виступив співвиконавцем музичного треку Heartbeats, кавер якого гурт Amason створив спеціально для цієї кампанії. Реальний звук його серцебиття задавав ритм усій пісні. Щоразу, коли люди прослуховували стрім цієї пісні, пожертва перераховувалася на користь Swedish Heartchild Foundation, щоб допомогти хворим дітям і підтримати їхні родини.
Це – хороший приклад того, як за допомогою емоційного контенту можна спонукати до дій свою аудиторію.
Heart Disease Awareness (British Heart Foundation, Havas London, 2004)
Щоб донести до всіх прямий зв’язок між сигаретами та ішемічною хворобою серця, це відео показало справжню жирову тканину, знайдену в артеріях мертвого курця. Такі результати аутопсії і дали початок креативній ідеї, де сигарети аж стікають жиром.
Ця кампанія демонструє силу образу, який так врізається в пам’ять, що курці пригадуватимуть його щоразу, коли запалюють сигарету. А ще це – приклад влучно обраного часу для запуску. Кампанія стартувала 1 січня, щоб нагадати людям про всі їхні обіцянки розпочати з нового року нове життя.
Heart & Circulatory Disease Charity (British Heart Foundation, Grey London, 2009)
В цій пізніше створеній кампанії заради здорового серця та сама British Heart Foundation прагнула поінформувати публіку про різноманітні симптоми, які можуть вказувати на серцевий напад. Суть послання полягала в тому, що своєчасне звернення по допомогу могло б врятувати 245 життів, які щодня втрачаються у Великобританії, тому що люди вирішують «потерпіти».
Ця телекампанія охопила чималу аудиторію завдяки добре обраному часу показу. Її переглянуло 6,5 мільйонів людей.
Heart Disease Campaign (Korea Heart Federation, Creativia Seoul, 2009)
Ця корейська ініціатива зробила серцебиття кожного свого окремого слухача основою музичного треку, запрошуючи людей послухати на сайті кампанії свій власний унікальний цифровий контент.
Подібно до Dante’s Heartbeats ця кампанія підсилює емоційний зв’язок між людьми та їхніми серцями, сподіваючись у такий спосіб спонукати публіку краще піклуватися про своє здоров’я.
Lifesaver (Resuscitation Council (UK), UNIT9 London, 2014)
Застосунок Lifesaver вчить людей впевнено виконувати серцево-легеневу реанімацію. Поєднуючи відеоконтент з інтерактивністю, цей застосунок спонукає користувачів рухати смартфон вгору-вниз, імітуючи натискання на грудну клітку потерпілого, і говорить їм, правильно чи ні вони виконують ці маніпуляції.
Тут сторітелінг і технології створюють рольову гру, яка симулює реальні ситуації, коли з людиною трапляється серцевий напад і діяти, щоб врятувати життя, треба швидко і впевнено.
Читайте також:
До Дня серця у Києві підсвітили Пішохідний міст червоним кольором.
Стріли любові: як Saatchi & Saatchi Ukraine запустили флешмоб на підтримку дітей з вадами серця.