• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Шоу дронів від Pfizer над гірськими селами дає поради з охорони здоров’я

13 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Креативна агенція F5 Shanghai та компанія Pfizer запустили в Китаї кампанію Healthcare for All, для якої вони організували шоу дронів.

Шоу, в якому взяли участь 1000 так званих Healthycopters, відбулося над невеличким селищем Баймяо в провінції Сичуань. Через своє розташування високо в горах, доступ до медичної інформації у місцевих жителів був доволі обмеженим.

Метою цьогорічної кампанії Pfizer було продемонструвати інноваційне мислення, майстерне використання технологій та передові наукові досягнення. А також те, як все це може дати доступ до біофармацевтичних інновацій людям з усіх куточків світу. Навіть тим, хто живе у найвіддаленіших місцях.

Легкий доступ до медичних послуг і установ часто обмежується лише жителями великих міст, таких як Пекін чи Шанхай. Натомість жителі сіл, розташованих десь у глушині, отримують лише обмежену просвіту щодо охорони здоров’я. І провадиться вона з використанням дуже традиційних та «нудних» методів. Проте навіть базова обізнаність з охорони здоров’я вимагає засвоєння великої кількості інформації. Тому-то агенція F5 Shanghai і вирішила влаштувати шоу дронів, щоб у такий незабутній спосіб поділитися з людьми знаннями компанії Pfizer.

Тисяча дронів формувала в повітрі різні символи, які виступали в ролі своєрідних інформаційних піктограм, що проєкуються на нічне небо. Ці медичні поради було добре видно як жителям Баймяо, так і мешканцям сусідніх із ними сіл.

Компанія Pfizer також тісно співпрацювала з місцевим управлінням охорони здоров’я, щоб розробити для свого шоу дронів такі символи, які міститимуть актуальну і корисну для місцевих жителів інформацію.

Загалом таких порад було показано шість, по одній на кожного члена родини: немовля, дитина, мати, батько, дідусь і бабуся.

…і щоб точно запам’ятали

Під час шоу оповідач на землі також роз’яснював глядачам, що саме мається на увазі під кожним символом.

А щоб пересвідчитися, що спроєковані на небо поради лікарів дійсно відкладуться у пам’яті місцевих жителів, компанія Pfizer також випустила комікс з усіма цими порадами. В основу сюжету коміксу було покладено легенди, пов’язані з місцевим фестивалем «День дітей», в яких йдеться про монстрів та хвороби.

Джерело


Читайте також:

Pfizer та BioNtech розгортають кампанію довіри до вакцинації в США.

Як в Таїланді розповідають про вакцину та нову норму.

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик.

Послання з майбутнього та виховання юних антифанатів: креатив у підтримку вакцинації.

Теги: дрониздоров'ясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.