• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Вусопадовий фонд створив костюм з вус, щоб розпочати розмову про здоров’я чоловіків

12 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У нинішній місяць «вусопад» організація Вусопадовий фонд (The Movember Foundation) спільно з модним брендом POLITIX та агенцією Bullfrog створила перший у світі костюм зі справжніх вус. Цей костюм під назвою Mo-Hair Suit покликаний ініціювати розмову про здоров’я чоловіків.

Mo-Hair Suit є частиною спільної кампанії Worn to be Heard, запущеної у Австралії Вусопадовим фондом і POLITIX.

Чому розмова про здоров’я чоловіків є такою важливою?

А тому, що по всьому світу середня тривалість життя чоловіків становить на шість років менше, ніж середня тривалість життя жінок. І причиною цього часто стають проблеми, яким можна запобігти: самогубства, ракові захворювання тощо.

Ден Спаркс, креативний директор Bullfrog, пояснює: «COVID-19 лишається в центрі новин про здоров’я по всьому світу. Через це «вусопадові» соціальні програми цього року ризикують лишитися непочутими. Тому ми вирішили дати причину для розмови і чоловікам, і медіа. Mo-Hair Suit взяв дві речі, завдяки яким відомі POLITIX і Вусопадовий фонд: чоловічий одяг та вуса, і перетворив їх на привід поговорити. Чи можна це вважати чудовим прикладом кравецької майстерності? Чи, може, такий костюм — це та ще бридота?»

Костюм з вус був зроблений австралійською мисткинею Памелою Кліманн-Пассі. В 2016 році її чоловік помер від раку передміхурової залози, тож роботи мисткині багато в чому апелюють до її особистого знайомства з хворобою, існуючи на перетині мистецтва та медицини. Вона нерідко використовує в своїх фото речі, зроблені з людського волосся.

Памела Кліманн-Пассі розповідає: «Я вважаю цікавим те, що волосся лишається чимось цілком нормальним та приємним на дотик, лише доки воно не відділене від людського тіла. Але варто його відділити, як воно перетворюється на об’єкт, що водночас інтригує і вселяє жах. Я хотіла, щоб цей костюм кидав виклик, інтригував, смішив та допомагав розпочати складну розмову».

Вуса на костюм POLITIX та Bullfrog зібрали завдяки мережі Sustainable Salons та зусиллям людей, які теж зіткнулися з проблемами здоров’я чоловіків.

На підкладці костюма надруковані послання від цих мо-братів та мо-сестер — нагадування, що про деякі речі необхідно говорити.

Кампанія Worn to be Heard також передбачає лімітовану колекцію блейзерів POLITIX, на яких написані провокативні фрази на кшталт Grab Cancer by the Balls або I Cry Like a Boss.

Річард Далке, директор з маркетингу POLITIX, зазначив: «Якщо все це дасть привід хоча б одній людині розповісти про свої проблеми, це варто мільйона костюмів з вус».

Джерело


Читайте також:

Шоу дронів від Pfizer над гірськими селами дає поради з охорони здоров’я.

Музика пульсу і симулятор серцевого нападу: соціальні кампанії заради здорового серця.

Документальний фільм Good Voice Woman від MTV Entertainment Group висвітлює проблему ментального здоров’я.

Теги: здоров'якреативсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.