• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Тепер у дітей є ще один спосіб пиляти своїх екологічно несвідомих батьків

19 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Діти вміють канючити, а батьки в таких ситуаціях доволі часто поступаються своїм чадам. Зазвичай у такий спосіб дітлахи вимагають морозиво, поїздку на пляж або нову іграшку. Але бренд екологічного мила Gelo і агенція Mischief вирішили скористатися цією суперздатністю дітей для наставляння на правильний шлях їхніх екологічно несвідомих батьків.

Gelo та Mischief розробили сайт під назвою The Parent Track, який дозволяє дітям віртуально пиляти свої батьків, куди б ті не подалися на просторах інтернету, спонукаючи їх відмовитися від одноразового пластику та надавати перевагу дружнім до екології продуктам. Це схоже на те, що роблять конкуренти цього бренда за допомогою програматік-реклами, але Gelo, на відміну від них, капає людям на мізки насамперед заради блага планети.

Дітям потрібно лише завітати на сайт The Parent Track, скориставшись для цього батьківськими гаджетами, щоб зберегти на них файли cookie. Відтоді такі гаджети будуть бачити діджитал-рекламу з посланнями від імені дітей та закликами обирати екологічніший спосіб життя. Ця екореклама містить посилання на різноманітні просвітницькі інструменти, створені Gelo, які пояснюють, як саме кожна людина може допомогти довкіллю.

Такі рекламні послання вдаються до тієї ж емоційної тактики, яку досконало опанували діти: «Ви все ще цілуєте своїх дітей на людях. То не змушуйте їх соромитися вас ще більше, купуючи речі, запаковані в одноразовий пластик».

Мовляв, ваші діти не сердяться на вас за такі звички, але вони розчаровані. А це – набагато гірше.

«Коли мова заходить про екологію, наше майбутнє буквально опиняється в руках наших дітей. Тому ми й дали їм цей зухвалий інструмент, щоб вони могли просвітити своїх екологічно несвідомих батьків, – пояснює Куран Мехра, засновник та гендиректор Gelo. – Понад 1,3 мільярди тонн пластикового сміття опиняться в океанах впродовж наступних двадцяти років, якщо цьому масштабно не завадити. Ми сподіваємося, що така дещо набридлива кампанія обернеться реальними змінами для родин в Америці та за її межами».

А що, власне, робить Gelo?

Бренд Gelo пропонує альтернативу звичним пластиковим пляшкам, якою стали розчинні та біорозкладні капсули, заповнені концентрованими мийними речовинами. Вдома таку капсулу можна залити водою і отримати мило для рук.

У такий спосіб капсули Gelo зменшують кількість відходів, що йде на смітник, і різко скорочують обсяги вуглецевих викидів. Як стверджує бренд, його гелеві капсули лишають по собі на 97% менше сміття, ніж це роблять пластикові пляшки.

Джерело

Теги: екологіяонлайнсоціальна відповідальністьсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.