Дизайнер Ми Чжоу предлагает делать бутылочки для шампуня из мыла, а не из пластика

Такие косметические продукты как шампунь производятся в огромных количествах и пакуются в пластик относительно недорого. По подсчетам, каждый человек за свою жизнь использует (и выбрасывает) около 800 бутылок шампуня. И все это тоже вносит свою лепту в загрязнение мира пластиком.

Инновационный проект молодого британского дизайнера Ми Чжоу, однако, предлагает заменить пластиковые бутылочки емкостями из мыла. Так автор проекта надеется подтолкнуть эволюцию упаковочных материалов в целом и немного помочь делу экологии. Такие емкости можно просто смылить, когда они опустеют. И выбрасывать ничего не нужно.

С эстетической точки зрения они тоже выглядят вполне стильно: скругленные формы и пастельные тона, напоминающие дымчатое стекло. Некоторые из них даже формой напоминают старинные бутылочки для духов.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.